اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

افزایش اسکان مسافران فرهنگی در استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از افزایش اسکان مسافران فرهنگی در استان زنجان خبر داد.

افزایش اسکان مسافران فرهنگی در استان زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال تعداد مدارس زیر پوشش اسکان مسافران فرهنگی در اسکان نوروزی از 70 به 78 مدرسه و از 700 به 780 کلاس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با ارائه آماری از تعداد مسافران اسکان یافته در روز 13 فروردین ماه سال‌جاری افزود: در این روز 159 خانوار با حجم جمعیتی 733 نفر و 806 نفر روز در مدارس استان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر پذیرش مسافران نوروزی در استان ادامه دارد، اضافه کرد: امسال تا پایان روز هفتم فروردین ماه 2 هزار و 223 خانوار با حجم جمعیتی 10 هزار و 998 نفر در مدارس استان اسکان یافته بودند، که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد از نظر خانوار، 63 درصد از نظر تعداد نفرات و 71 درصد نیز به صورت نفر روز افزایش داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه راهنمایی مسافران ورودی به استان افزود: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی و به منظور راهنمایی بهینه مسافرین نوروزی، بنرهای راهنمای مسافرین در سطح شهر و ورودی‌های آن چاپ و نصب شده بود.

نظری تصریح کرد: همچنین نقشه‌های مخصوص راهنمای مسافران و نقشه شهر نیز چاپ و در اختیار مسافرین نوروزی از طریق ستادهای اسکان قرار گرفته بود تا مشکلی برای آنها از نظر تردد در سطح استان وجود نداشته باشد.

وی همچنین به بازدیدهای مستمر از محل‌های اسکان مسافران نیز اشاره کرد و گفت: این بازدیدها به منظور مطلوب‌تر شدن اسکان و خدمات‌دهی به مسافران فرهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول