اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

برای خلق حماسه اقتصادی همه سلیقه‌های سیاسی کنار هم بایستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای خلق حماسه اقتصادی، همه شهروندان با همه سلیقه‌های سیاسی باید در کنار هم در صحنه حاضر باشند.

برای خلق حماسه اقتصادی همه سلیقه‌های سیاسی کنار هم بایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان عباسعلی منصوری در جمع فعالان اقتصادی نوش‌آباد اظهار داشت: وجود تشکل‌های مردم‌نهاد، در کنار نهادهای دولتی، ظرفیت گسترده‌ای برای توسعه ایران اسلامی به وجود آورده است.

وی ابراز داشت: هر کس نسبت به شهدا، تعهدی دارد و عاشق زادگاه خود است باید به سهم خود برای آبادی و توسعه زادگاهش تلاش کند.

به گفته وی، هر کس دغدغه دین دارد، باید برای حل مشکل مردم و اشتغال جوانان تلاش کند و به استناد تعالیم آسمانی، دستگیری از همنوعان، امری جدای از دینداری نیست.

 نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نوش‌آباد، در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: حق این شهر و شهروندان آن، در توسعه و پیشرفت به درستی ادا نشده است.

وی به حوادث 21 فروردین سال 1344نیز اشاره و عنوان کرد: نوش‌آباد، به واسطه حماسه رضا شمس‌آبادی در کاخ مرمر، مورد غضب حاکمان ستم‌شاهی قرار گرفته بود.

نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نوش‌آباد با اتصال به کنارگذر آران و بیدگل از بن بست نجات پیدا می‌کند که این امر یک گام در مسیر توسعه اقتصادی این شهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد، ظرفیت گسترده‌ای برای توسعه مبتنی بر صنعت گردشگری است که در بودجه سال جاری، اعتبار خاصی برای آن پیش‌بینی شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری نیازمند زیرساخت‌هایی است که شکوفایی اقتصادی و توسعه همه جانبه شهر را در پی داشته باشد که با مشارکت بخش خصوصی این مهم عملی می‌شود.

منصوری یادآور شد: عزم و اراده کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای توسعه نوش‌آباد، مسئولان دولتی را برای رفع مشکلات این شهر تاریخی ترغیب می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر نوش‌آباد، نیز تلاش و توجه نماینده کاشان و آران و بیدگل را برای طرح و حل مشکلات این شهر قابل تقدیر توصیف کرد.

علی طاهری افزود: تکمیل پروژه نیمه تمام مسکن مهر، ساختمان دانشگاه پیام نور و اتصال نوش‌آباد به کنار گذر آران و بیدگل از جمله خواسته‌های شهروندان این شهر تاریخی است.

به گفته وی، آیین‌های سنتی و مذهبی در ماه‌های محرم و صفر، نوش‌آباد را به عنوان یک مقصد گردشگری مذهبی معرفی کرده که بیش از 500 هزار گردشگر را میزبانی می‌کند و مدیریتی فراتر از یک شهر کوچک را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: استقبال گردشگران داخلی و خارجی از مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به عنوان یک اثر جهانی و بزرگترین معماری دست‌کن جهان، ظرفیت گسترده‌ای است که ضرورت ارتقای نوش‌آباد به یک بخش را ضروری می‌کند. 

انتهای پیام/63009/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول