اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی / 2

طلا: حضور در انتخابات حماسه سیاسی و اقتصادی مردم است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به عنوان سال 92 و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حضور در انتخابات حماسه سیاسی و اقتصادی مردم است.

طلا: حضور در انتخابات حماسه سیاسی و اقتصادی مردم است

حسین طلا امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نماد پیروزی ملت ایران دانست و اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری به‌عنوان نماد موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران اسلامی در مقابل کشورهایی که امید داشتند با تحریم‌ها این ملت را به زانو در آوردند، است.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: موفقیت و پیشرفت‌های ایران اسلامی نشأت گرفته از حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران است که در عرصه‌های مختلف هویت یک ایرانی شیعی که پرورش یافته مکتب رمضان و عاشورا است را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با تأکید بر این‌که بین مردم و مکتب امام یک پیوند ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران اسلامی به‌ عنوان یک ملت شاخص در ملل جهان مطرح است و توانسته با صبر خود و پایداری، هوش و ذکاوت، دشمنان نظام را ناامید کند.

ملت ایران قدردان تحریم‌ها باشند

جانباز شیمیایی گردان حبیب با اشاره به نکاتی که باید همگان به آن توجه داشته باشند، عنوان کرد: ملت ایران باید از وجود تحریم‌ها  ممنون باشند چراکه به ملت انگیزه دادند که از توانمندی‌های خود استفاده کرده و هر روز وابستگی‌های خودش را کمتر و توانمندی را بیشتر کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که برای امسال باید برای همه ما محل تأمل باشد همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران افزود: حضور پرشور در انتخابات بزرگ‌ترین حماسه سیاسی و اقتصادی سال‌جاری است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امسال نخستین انتخابات ریاست جمهوری بعد از فتنه 88 است، عنوان کرد: دشمنان چشم امید بستند که شاید در انتخابات سال‌جاری بتوانند فضای دیگری را رقم بزنند تا شاید در تمامی ناامیدی‌هایشان امیدی برای آن‌ها محیا شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در پایان تصریح کرد: اما واقعیت این است که ملت غیور ایران اسلامی در سال‌جاری با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب اصلح، انتخاباتی در شأن و در خور انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند و حماسه دیگری را در عرصه سیاسی و اقتصادی رقم خواهند زد.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول