اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج تأکید کرد

حرکت بسیجی‌وار برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

امام جمعه آوج بر ضرورت همگرایی، همت و حرکت بسیجی‌وار برای تحقق شعار سال 92 تأکید کرد.

حرکت بسیجی‌وار برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نام‌گذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حقیقتا بهترین نام‌گذاری برای تحقق آرمان‌ها در سال جاری و ضروری‌ترین نیاز کشور است که رهبر فرزانه انقلاب به این نیاز به طور صحیح پاسخ دادند.

امام جمعه آوج پیرامون ضرورت حماسه اقتصادی در سال جاری افزود: توجه به حماسه‌سازی اقتصادی در سال 92 به خاطر این است که دشمنان در برهه کنونی تحریم را به خیال خود به عنوان ابزاری برای فشار بر ملت دانسته و فشارهای خود را افزون‌تر کرده‌اند.

وی ادامه داد: گرچه دشمنان تا به امروز متوجه بی اثر بودن تحریم‌های خویش شده‌اند اما در عین حال مقید به استفاده از ابزار فشار اقتصادی در سال آتی بوده و برای حفظ آبروی بر باد رفته خویش در سال جاری نیز ادعای تحریم را تکرار می‌کنند.

امام جمعه آوج تصریح کرد: ملت و دولت اسلامی باید در سال جاری دست در دست یکدیگر داده و این جهاد بزرگ را قوی‌تر به سوی تجلی حماسه‌ای بی‌نظیر و چشم‌گیر تداوم بخشند.

وی تکمیل پیروزی‌های کنونی را وابسته به پیروی از نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام در عرصه سیاسی به دنبال دستیابی به مقاصد پلید خویش بوده و در سال 88 نیز این واقعیت را نشان دادند به همین منظور در سال 92 سعی دارند تا با ایجاد فتنه و اغتشاش آشوبی دیگر برای عدم شرکت گسترده مردم رقم زده و در این حوزه بحران آفرینی کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه در عرصه سیاسی در سال 92 نیازمند همت والا، حرکت بسیجی‌وار و همگرایی ملت هستیم، بیان کرد: قطعا در انتخابات 92 مردم با حماسه سیاسی خویش باشکوه‌تر از همیشه وارد صحنه شده و بهترین و اصلح‌ترین فرد را برای مدیریت امور اجرایی کشور انتخاب می‌کنند.

وی با توصیه به آحاد ملت برای گزینش صحیح در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: مردم در انتخابات باید گزینه‌ای را مد نظر خویش قرار دهند و انتخاب کنند تا دل دوست‌داران اسلام را شاد کرده و نمره استکبار ستیزی، ولایت‌مداری و دشمن ستیزی وی نیز در جایگاه والا بوده که این امر دقیقا همان حماسه سیاسی مورد تأکید و سفارش رهبری در سال 92 است.

امام جمعه آوج خاطرنشان کرد: قطعا ملت پایبند و متدین ایران اسلامی نیز در سال جاری هم‌پای مسئولان در راستای ارج نهادن و اهمیت به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گام برداشته و فرمان معظم‌له را تحقق می‌بخشند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول