اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

کلید تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی به دست مردم است

فرماندار خلخال گفت: حماسه اقتصادی و سیاسی با حضور مردم و تلاش آنها تحقق خواهد یافت.

کلید تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی به دست مردم است

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه مردم نقش عمده‌ای در تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی خواهند داشت، اظهار داشت: فرمایش و خطاب رهبر معظم انقلاب به مسئولان و خواص این بود که حماسه سیاسی در قالب برنامه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری محقق شود و حماسه سیاسی با شیرینی خاصی در میان مردم جلوه‌گری کند. 

وی تصریح کرد: حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی بی‌حضور مردم محقق نخواهد شد و عنصر حضور مردم نقشی حیاتی در تحقق این هدف عمده است.

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه سال گذشته با نامگذاری مناسب از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» معرفی شد، خاطرنشان کرد: سال 91 را با حضور مردم در بحث اقتصاد و همراهی آنها پشت سر گذاشتیم و در وسط سال نیز با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بیان بحث اقتصاد مقاومتی توانستیم بر تمامی مشکلات فائق آمده و در تمامی زمینه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و این چیزی جز همراهی مردم در کنار مسئولان و دولت نیست.

محمدی بیان داشت: اگر در سال گذشته با اقتصاد مقاومتی قدم در راه اعتلای ایران اسلامی گذاشتیم؛ دو عامل تأثیر گذار بود، عامل اول تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در بیان اقتصاد مقاومتی و توصیه آن به مسئولان و مردم و دوم حرکت دولت در راستای هدفمندی قانون یارانه‌ها بود که بستر اولیه و مقدماتی اقتصاد مقاومتی و در ادامه حماسه اقتصادی طراحی و پایه‌گذاری و با موفقیت انجام شد.

وی اذعان داشت: مردم ما در چند سال گذشته ثابت کرده‌اند که پیرو ولایت و رهبری هستند و این فکر دشمنان که چالش و اختلاف بین مردم و مسئولان و دولت است را بی‌اساس دانسته و همچنان به آرمان‌های نظام، ولایت فقیه، رهبری و در کنار دولت و مسئولان پایبند هستند و خواهند بود.

فرماندار خلخال اضافه کرد: از همین حالا برنامه‌ریزی برای حماسه اقتصادی و سیاسی آغاز شده و آنچنان که دیدیم در تمامی موارد از جمله بحث مسکن مهر، نفت، تولید بنزین، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و راهسازی این مقدمه آغاز شده و ادامه دارد و مردم نیز نقش خود را ایفا خواهند کرد.

محمدی گفت: مردم ما همچنان با صرفه‌جویی و حمایت از تولید ملی و خرید اجناس ایرانی از تولیدکنندگان حمایت خواهند کرد و بر این باوریم که شعار سال گذشته ادامه داشته و در بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقش مردم پررنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

وی در  پایان ابراز داشت: حماسه اقتصادی فقط راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیست؛ بلکه همراهی عنصر اصلی جامعه یعنی مردم می‌تواند چرخ‌های تولید و حمایت از بخش تولید را فعال‌تر ساخته و همراهی با تولیدکنندگان در افزایش تولید و کیفیت نیز می‌تواند ما را پیروزمندانه به اعتلای بیش از پیش کشورمان نزدیک کند.

انتهای پیام /62008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول