اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

حماسه سیاسی و اقتصادی دشمن را زمین‌گیر می‌کند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال نو دشمنان را در هر دو جبهه زمین‌گیر می‌کند.

حماسه سیاسی و اقتصادی دشمن را زمین‌گیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت:‌ رهبر معظم انقلاب با درایت و حکمت واقعی سال نو را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند چرا که در خلق هر دو حماسه ملت ما آبدیده‌تر و در جایگاهی والاتر قرار دارند.

وی، نمود و نشانه‌ای از حماسه سیاسی را برگزاری انتخابات پرشور و شعور همراه با سلامت و صلابت آن توصیف کرد و افزود: انتخابات 24 خرداد امسال نشان می‌دهد که این ملت تنها در عرصه اقتصادی، نظامی و یا فرهنگی حماسه خلق نمی‌کنند بلکه خلق حماسه سیاسی دشمن را در فتنه‌ها و حرکت‌های شوم‌انگیز خود ناکام می‌گذارد.

علوی با یادآوری اینکه در خلق این حماسه همه ملت نقش‌آفرینی کرده و با احساس مسئولیت به شایسته‌ترین کاندیداها رأی می‌دهند، تصریح کرد: تعیین این عنوان برای سال نو می‌تواند یک سیاست راهبردی در پیروزی همه‌جانبه ملت ایران بر دشمنان و تحریم‌های فزاینده آنها باشد تا کشور ما بتواند به سلامت از این عرصه عبور کند.

این مسئول دومین جنبه شعار امسال را خلق حماسه اقتصادی اعلام کرد و ادامه داد: رهبری فرزانه انقلاب در کمال هوشمندی خلق حماسه اقتصادی را در کنار سیاسی آوردند چرا که یقین دارند که ملت ایران در گذر از تحریم‌ها و تهدید دشمنان نیز می‌توانند حماسه‌ای به مانند حماسه هشت سال جنگ تحمیلی و حضور آگاهانه ملت در صحنه‌های سیاسی خلق کنند.

وی در ادامه سخنان خود فرا رسیدن سال نو و ایام عید نوروز را تبریک گفت و با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه حفظ حرمت و عظمت این ایام را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار بهره‌مندی از طبیعت زیبا و همچنین ایام غمگساری و در کنار هم بودن باید حرمت ایام فاطمیه را نیز حفظ کرد و قطعاً این مردم حسینی و ولایی بار دیگر با حضور در اماکن مذهبی، مساجد و تکایا حرمت ایام فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی عالم اسلام را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد از حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه تمام عیار یک انسان برتر و بانوی بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: رفتار حسنه، عفت جاودانه و شرافت بی‌نظیر این بانوی فداکار زبانزد عام و خاص بوده است.

علوی همچنین بانوان را به الگو گرفتن از سیره و روش حضرت زهرا (س) در شوهرداری و خانه‌داری دعوت کرد و یادآور شد: آنچه که فاطمه زهرا (س) را الگوی بی‌نظیر ساخته است صبوری و حفظ حرمت‌ها و جایگاهی است که هیچ وقت نباید حد و مرز آن شکسته شود.

انتهای پیام/62001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول