اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دشمن را زمین‌گیر می‌کند

امام جمعه تویسرکان گفت: مردم و مسئولان همواره باید با خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دشمن را زمین‌گیر کنند.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دشمن را زمین‌گیر می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی ارزنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان این‌که در سال جدید یک حماسه سیاسی بزرگ را در پیش داریم، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های سیاسی ما در سال جدید است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال 92 به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌خواست سیاسی بودن مردم را نشان دهد که مردم همزمان با این‌که در انتخابات شرکت می‌کنند باید افرادی سیاسی باشند.

امام جمعه تویسرکان در ادامه افزود: مردم در انتخابات پیش‌رو باید تشخیص بالایی از مسائل داشته باشند و بتوانند انتخاب والایی را انجام دهند و مردم در انتخابات در واقع با حماسه‌آفرینی شخص مناسب را برای اداره کشور انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: شخصی که انتخاب می‌شود باید بدون این‌که مشکلی برای جامعه اسلامی ایجاد کند قادر باشد بزرگ‌ترین خدمات را به نظام و مردم ارائه کند.

ارزنده در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری دغدغه اقتصادی دارد و با نام‌گذاری سال‌ها به اقتصاد در واقع خواهان حل مشکلات اقتصادی است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اعمال تحریم از سوی دشمنان از ما می‌خواهد که با یک حماسه اقتصادی با کنار زدن تحریم‌ها مشکلات اقتصادی را در سال جدید رفع کنیم.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: ما با خلق حماسه سیاسی و اقتصادی می‌توانیم جلوی دشمن را بگیریم.

وی با اشاره به این‌که راهکار تحقق شعار سال‌جاری همکاری مسئولین و مردم است، اظهار داشت: مردم در حماسه سیاسی و اقتصادی علاوه بر این‌که با مسئولان همکاری دارند باید دارای بینش بالایی در تشخیص مصالح نظام باشند و آنچه که نیاز نظام و کشور است را انجام دهند.

ارزنده گفت: در بحث سیاسی و اقتصادی مسئولان نیز باید در حد توان تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری مردم انجام دهند و با عملکرد خود کوچک‌ترین کمکی به دشمن نکنند.

وی افزود: بحث اقتصادی فقط مربوط به امسال و سال گذشته نیست و تمام سال‌ها باید اقتصاد مد نظر همه باشد تا بتوانیم به شکوفایی کامل اقتصادی دست یابیم.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: حماسه سیاسی فقط مربوط به سال جدید نیست و مردم ایران در طول 34 سال عمر انقلاب اسلامی همیشه در حماسه سیاسی بودند و برای مثال در پیروزی انقلاب در سال 57 و چه در جبهه‌ها و بعد از آن در همه صحنه‌ها مردم سیاسی بودند.

وی در پایان گفت: مردم باید در یک مملکت انقلابی همواره در راستای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی آماده باشند تا بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/89019/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول