اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز تا پایان بهمن ماه سال گذشته

زنجانی‌ها سال گذشته 18 میلیارد ریال صدقه دادند

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: از آغاز تا پایان بهمن ماه سال گذشته مردم خیر شهرستان زنجان 18 میلیارد ریال صدقه دادند.

زنجانی‌ها سال گذشته 18 میلیارد ریال صدقه دادند

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص اهمیت صدقه دادن در دین مبین اسلام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پرداخت صدقه و دستگیری از نیازمندان همواره یکی از موضوعات مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) بود، اضافه کرد: در بسیاری از آیات قرآنی نیز به صراحت بر پرداخت صدقه تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه و جهت‌بخشی به کمک‌های مردمی اقدام به اجرای طرح جمع‌آوری صدقات می‌کند، اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی صورت گرفته جمع‌آوری صدقات به یکی از طرح‌های پردرآمد امداد تبدیل شده است.

* 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: صندوق‌های صدقه موجود در این شهرستان شامل صندوق‌های کوچک خانگی، صندوق‌های متوسط موجود در ادارات و صندوق‌های بزرگ تعبیه شده در معابر و میادین است.

پناهی در ادامه به مبالغ جمع‌آوری شده از محل صدقات نیز اشاره کرد و گفت: از آغاز تا پایان بهمن سال گذشته 18 میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شد.

* حل مشکلات معیشتی مددجویان از محل‌های هزینه‌کرد صدقات است

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در بخش پایانی سخنان خود به محل هزینه‌کرد کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب صدقات نیز اشاره کرد و متذکر شد: حل مشکلات معیشتی مددجویان از قبیل مشکلات فرهنگی، تحصیلی، بدهی‌های مالی و... از موارد هزینه صدقات است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول