اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

تحقق 100 درصدی اشتغالزایی در صنایع‌‌دستی و گردشگری همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغالزایی در صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان خبر داد.

تحقق 100 درصدی اشتغالزایی در صنایع‌‌دستی و گردشگری همدان

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اشتغالزایی امسال همدان در حوزه صنایع‌‌دستی اظهار داشت: در سال‌جاری سه هزار و 110 شغل در حوزه صنایع‌دستی و 608 شغل در بخش گردشگری ایجاد شده که نشان از تحقق 100 درصدی دارد.

وی میزان اشتغال ایجاد شده را مطلوب دانست و گفت: در همه شهرستان‌ها میزان تعهد اشتغال 100 درصد تحقق یافته که این امر نشان از تلاش فعالان عرصه صنایع‌دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به اشتغال تعهد شده در حوزه صنایع‌دستی اظهار داشت: در استان همدان دو هزار و 500 اشتغال تعهد شده در حوزه صنایع‌‌دستی بوده که دو هزار و 502 شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان همدان از 624 اشتغال تعهد شده در حوزه صنایع‌دستی، 624 شغل ایجاد شده که تحقق 100 درصدی داشته است.

ایزدی با بیان این‌که ملایر 496 شغل تعهد شده را ایجاد کرده است، افزود: شهرستان تویسرکان نیز 494 شغل متعهد شده را ایجاد کرده است.

وی به دیگر شهرستان‌هایی که اشتغال تعهد شده را ایجاد کرده‌اند، اشاره کرد و گفت: اسدآباد 128 شغل، بهار 126 شغل، کبودراهنگ 126 شغل، رزن 132 شغل و فامنین نیز 124 شغل در حوزه صنایع‌دستی ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به اشتغال تعهد شده در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: 500 شغل در حوزه گردشگری تعهد شده که 608 شغل و بیش از میزان تعهد ایجاد شده است.

وی یادآور شد: در شهرستان همدان از 120 شغل تعهد شده در حوزه گردشگری 120 شغل ایجاد شده و در شهرستان ملایر از 80 شغل تعهد شده، 144 شغل ایجاد شده است.

ایزدی عنوان کرد: شهرستان‌های نهاوند با 50 شغل، تویسرکان با 70 شغل و رزن با 60 شغل به تعهدات خود در اشتغالزایی حوزه گردشگری عمل کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری همدان تصریح کرد: شهرستان اسدآباد از 40 شغل متعهد شده 43 شغل، بهار با 30 شغل متعهد شده 63 شغل، کبودراهنگ از 30 شغل متعهد شده 31 شغل و فامنین از 20 شغل تعهد شده 27 شغل ایجاد کرده‌اند.

وی در پایان افزود: شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند به ترتیب بالاترین و رزن و فامنین پایین‌ترین میزان اشتغالزایی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری را داشته‌اند.

انتهای پیام/89003/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول