اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد:

اجرای بیش از 5000 طرح اشتغال در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از اجرای بیش از 5 هزار طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 205 میلیارد و 562 میلیون ریال در سطح استان خبر داد.

اجرای بیش از 5000 طرح اشتغال در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: در سال‌جاری طی تفاهم‌نامه‎ای که با کارگروه اشتغال استان امضا شد، تعهد کردیم یک‎هزار طرح اشتغالزا را در استان اجرایی کنیم که تا امروز بیش از 5 هزار طرح در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه یک‎هزار و 525 طرح در بخش خوداشتغالی در استان اجرا شده است، تصریح کرد: سقف وام‎های خوداشتغالی تا 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

72 میلیارد تومان وام اشتغال از سوی بانک‎های عامل استان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از پرداخت 72 میلیارد تومان وام اشتغال از سوی بانک‎های عامل استان خبر داد و یادآور شد: تعداد 2 هزار و 942 طرح در بخش مشاغل خانگی بوده است.

حاجی‌اکبری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در ذیل کارگروه اشتغال استان انجام می‎شود، ابراز داشت: در بخش مشاغل خانگی شاید انحرافاتی انجام شده اما اقدامات بسیار خوبی در سطح استان انجام گرفته است.

وی افزود: از محل طرح‎هایی که انجام گرفته در دهه فجر امسال جشن استقلال خودکفایی یک‎هزار و 500 خانواده مددجو برگزار شد که مزایای آنها از سوی کمیته امداد امام قطع شده است.

افزایش سرانه وام‎ها به ثبات و پایداری طرح‎ها کمک می‎کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان بیان داشت: شاید تسهیلات 10 میلیون تومانی مبلغ کمی باشد اما بسیاری از افراد جامعه از طریق همین اعتبارات مبادرت به ایجاد اشتغال کردند.

حاجی‌اکبری با بیان اینکه نظارت بر طرح‎ها هر دو سال یک بار انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: اگر سرانه وام‎ها افزایش پیدا کند قطعاً ثبات و پایداری طرح‎ها بیشتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال 1389 افرادی که در سامانه کمیته امداد برای معرفی به بانک ثبت‎نام کردند اقدام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از پیش‎بینی اعتبار برای بیش از 3 هزار نفر در استان خبر داد و گفت: تاکنون 7 هزار نفر در سامانه کمیته امداد ثبت‎نام کردند که برای 3 هزار و 700 نفر از آنها اعتبار پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/83001/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول