اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی خبر داد

افتتاح بازارچه‌های اشتغال سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس:رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: بازارچه‌های اشتغال سازمان بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با سالروز تاسیس سازمان جهاد سازندگی افتتاح می‌شوند.

افتتاح بازارچه‌های اشتغال سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ علیرضا تواضع عصر امروز در گردهمایی مشترک میان سپاه امام رضا (ع) خراسان‌رضوی و کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی که در تالار همایش‌های اردوگاه ثامن‌الائمه کمیته امداد خراسان‌رضوی برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر تفاهمنامه‌ای که با کمیته امداد و بسیج سازندگی بسته شده این ارگان با سایر نهادهای حمایتی نیز تفاهمنامه‌هایی دارد.

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر دایره افرادی که بسیج سازندگی مکلف شده‌ به آنها خدمات ارائه دهد بسیار گسترده است و علاوه بر آن در بدنه خود بسیج هم نیازمندان بسیجی وجود دارند که این ارگان باید به آنها رسیدگی کند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در قالب‌های متفاوت خدمات زیادی به افراد مختلف ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: باید تمامی این خدمات به صورت یکپارچه و از یک ورودی مشخص مانند کمیته امداد به دست مردم برسد.

تواضع ادامه داد: این یکپارچگی سبب می‌شود تا هم کمیته امداد و یا سایر نهادهای حمایتی بتوانند از خدمات و ظرفیت‌های بسیج استفاده کنند و هم خدمات به نیازمندان واقعی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی شغلی یکی از محورهای اصلی خدمات‌رسانی به مددجوهای کمیته امداد است خاطرنشان کرد: در سال قبل در بدنه بسیج با کمک موسسه مالی و اعتباری مهر فرصت خوبی برای تامین سرمایه مددجویان در نظر گرفته شد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی افزود: علاوه بر این برای تولیداتی که از طریق مشاغل خانگی وارد بازار می‌شود بازارهای فروشی در نظر گرفته شده است که امید می‌رود تا 17 اردیبهشت سال جاری افتتاح شود.

تواضع ادامه داد: بعد از افتتاح بازارچه اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امداد و بسیجیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بسته‌های خدماتی که به افراد ارائه شده است جز آمار عملکردی محاسبه نشده است بیان کرد: در واقع عملکردهای بسیج سازندگی برای رضای خداوند است و برای ذکر کردن در آمار و ارقام به آنها پرداخته نشده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با اشاره به فواید بازارچه‌های اشتغال تصریح کرد: در واقع بازارچه‌های اشتغال نیاز به فروشی را که افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی پس از تولید محصول دارند را برای آنها رفع می‌کند.

تواضع در ارتباط با اقدامات انجام شده برای نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: پرورش مرغ بومی، پرورش ماهی و محصولات گلخانه‌ای از جمله مقوله‌هایی است که آموزش آنها آغاز شده است و پرورش عملی آنها در سال 92 اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/70010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول