اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

بانک‌ها منابع مالی را به سمت اشتغال و تولید سوق دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود گفت: بانک‌ها تلاش کنند در سال 92 منابع مالی را به سمت تولید و اشتغال به کار بندند.

بانک‌ها منابع مالی را به سمت اشتغال و تولید سوق دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نشست شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان باشت ظهر امروز برگزار شد.

سیدناصر رضایی در این نشست با تأکید بر لزوم به کارگیری منابع مالی و ظرفیت‌های موجود در جهت تولید و اشتغال اظهار داشت: تلاش کنیم در سال 92 این امر را محقق کنیم.

فرماندار باشت خدمات بانکی شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: سیستم بانکی در شرایط برابر استانی به رغم مشکلات موجود، تلاش خوبی در خدمت‌دهی به مردم در بخش‌های مختلف به خصوص مسکن و کشاورزی داشته که جای تقدیر دارد.

رضایی اشتغال را یکی از تعهدات اساسی بانک‌ها برشمرد و اذعان داشت: بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به طرح‌های تولیدی با بازدهی خوب اعطا نمایند تا اعطای تسهیلات خروجی داشته باشد.

وی کارآفرینان را از جمله افراد لایق در دریافت تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی دانست و ابراز داشت: کارآفرینان، جویندگان کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند علاوه بر رفع بیکاری زمینه تولید و افزایش سطح درآمد و بهبود وضعیت اقتصادی را رونق بخشند.

فرماندار باشت با اشاره به تازه تأسیس بودن شهرستان باشت، ظرفیت‌های کشاورزی این شهرستان را خوب دانست و گفت: باشت قطب کشاورزی استان به شمار می‌رود و به لحاظ گردشگری از قابلیت‌های بالایی برخوردار است.

وی افزود: هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها و صنایع تبدیلی سودآور است و سبب بازگشت سرمایه و منابع بانکی می‌شود.

فرماندار باشت در بخش دیگری از این جلسه، تکریم ارباب رجوع از سوی بانک‌ها را خواستار شد و عنوان کرد: با عنایت به نوپا بودن شهرستان، مردم، مسئولان و بانک‌ها برای تحقق انتظارات به حق خود باید با همدیگر در تعامل باشند.

وی آمادگی بانک‌ها برای استقبال مالی از گردشگران را لازم دانست و گفت: دستگاه‌های خودپرداز باید به لحاظ فنی مورد بررسی قرار گیرند و اسکناس لازم در آن‌ها موجود باشد.

انتهای پیام/82016/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول