اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان در شورای مشورتی شاهد و ایثارگران مطرح کرد

توجه به اشتغال فرزندان شاهد/ برگزاری 18یادواره شهدا در دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: مهم‌ترین مشکلات فرزندان شاهد اشتغال است که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

توجه به اشتغال فرزندان شاهد/ برگزاری 18یادواره شهدا در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی در آخرین  جلسه شورای مشورتی شاهد و ایثارگران این شهرستان خواستار ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد شد و آن را از اولویت‌های کاری مسولان دانست.

وی افزود: مهم‌ترین مشکلات فرزندان شاهد اشتغال است که مسئولان و دست‌اندرکاران اشتغال در سطح استان و خصوصاً دهگلان باید در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشد.

فرماندار دهگلان با بیان اینکه در دولت نهم و دهم سعی شده است ایثارگران و یادگاران شهدا در اولویت‌های اشتغال قرار بگیرند ادامه داد: از نگاه ما اولویت‌ها باید به خانواده شاهد و ایثارگران داده شود چرا که آنها در دفاع از میهن اسلامی متحمل رنج‌هایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند 25 درصد از استخدامی‌های خود را به فرزندان شاهد اختصاص دهند.

رضائی پرداخت 270 میلیون تومان وام بلاعوض به خانواده معظم شهدا، معرفی 37 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران برای استخدام در اداره‌های دولتی، تکمیل فرم سهام سرمایه‌گذاری شاهد برای همسران شهید، بهره‌مندی خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان از سهم ریالی زمین که در این طرح به 12 نفر از افرادی که در طرح‌های دولتی وام مسکن و زمین در تعاونی‌های مسکن دریافت نکرده‌اند مبلغ 7 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده است.

رضائی در ادامه از اعزام 282 نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در این شهرستان به حج تمتع، عمره، مشهد مقدس و قم خبر داد و گفت: در سال آینده این اردوها به همین روال ادامه خواهد داشت.

فرماندار دهگلان در پایان گفت: امسال 18 یادواره مردمی و 76 یادواره دانش‌آموزی در این شهرستان برگزار شده است که این نشان از عشق و علاقه مردم این دیار به دستاوردهای شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: یکی از مشکلات فعلی ایثارگران اشتغال تعدادی از فرزندان دیپلم و زیر دیپلم خانواده شهداست.

عبدی با بیان این مطلب که اهمیت‌دادن به امور خانوادهای شهدا ارج نهادن به مقام شامخ شهداست از مسئولان خواست به منظور رفع مشکل بیکاری فرزندان شاهد اقدام موثری انجام دهند.

انتهای پیام/79013/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول