اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

149 درصد تعهد اشتغال در دشتی محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری با تلاش همکاران، 149 درصد تعهدات اشتغال این شهرستان، محقق شده است.

149 درصد تعهد اشتغال در دشتی محقق شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی  صبح امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان دشتی گفت: با برنامه‌ها و تمهیدات اندیشیده شده توسط همکاران، این شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

فرماندار دشتی به اعتبارت این شهرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته حدود 30 میلیارد تومان به شهرستان دشتی اختصاص یافت که 22 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی مصوب شد و در طول سال نیز حدود 9 میلیارد تومان نیز به این اعتبارات افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: تعهد ما در بخش اشتغال، در سال جاری دو  هزار و 412 نفر بوده که با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و همکاری سایر دستگاه‌ها به بیش از سه هزار و 700 نفر رسیده و نه تنها 100 درصد به تعهدات اشتغال عمل کرده‌ایم بلکه 149 درصد از این تعهدات نیز، محقق شده است.

هاشمی ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شهرستان دشتی نخستین شهرستان در استان بوشهر، در ارتباط با تحقق اشتغال است، و همچنین با فعالیت‌های بسیار خوب خود، توانسته است در حوزه اشتغال و حوزه رفاه اجتماعی مقام اول استان را کسب کند.

 

*22 میلیارد تومان تسهیلات برای 800 طرح اشتغال‌زایی

هاشمی اضافه کرد: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی، 6 میلیارد تومان برای خرید تراکتور و احداث سایت گل‌خانه‌ با بانک‌ها قرارداد منعقد شد، که این در حالی است، که سهم شهرستان دشتی بیش از این میزان بود.

وی افزود: خیلی از متقاضیان توان تامین وثیقه بانکی را نداشتند و این باعث شد، آنگونه که باید، در کارگروه توسعه بخش کشاورزی، از این فرصت فراهم شده استفاده نکنیم.

فرماندار دشتی یادآورشد: سال گذشته در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی بالغ بر 22 میلیارد تومان برای 800 طرح، اختصاص یافت و برای هزار و 700 نفر نیز شغل ایجاد شد.

وی گفت: بعضی از ادارات نتوانسته‌اند به 50 درصد تعهدات خود عمل کنند اما بعضی از ادارات دو برابر، اشتغال ایجاد کرده‌اند.

 

*فعالیت‌های فرهنگی و امنیتی در دشتی

 

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی با همت امام جمعه، مدرسه علمیه خواهران در شهر خورموج احداث، و مدارس علمیه در این شهر تاسیس شد، و در بحث تحکیم بنیان خانواده نیز کارهای خوبی صورت گرفت.

فرماندار دشتی افزود: در بحث امنیت، فرماندهی انتظامی دشتی سه سال پیاپی، حائز رتبه برتر کشور شده است.

وی اضافه کرد: تمام همت نیروهای امنیتی، اعم از اداره اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی بر این است تا بتوانند آسایش، امنیت و آرامش را برای مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/66001/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول