اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

پلمپ 120 واحد غیر بهداشتی خراسان‌رضوی در اسفند ماه 91

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در اسفند‌ماه سال 91 حدود 120 واحد مختلف در سطح استان به خاطر رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمپ شد.

پلمپ 120 واحد غیر بهداشتی خراسان‌رضوی در اسفند ماه 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا سعیدی در ارتباط با خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به زائران بارگاه ثامن‌الحجج(ع) در ایام نوروز 92 اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی آموزش و اطلاع‌رسانی عمومی برای افزایش سطح آگاهی بهداشتی مردم و به ویژه زائران در سفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به برنامه‌های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: خدماتی مانند فعال بودن آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تعطیلات نوروز به زائران و مجاوران ارائه می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه آموزش و اطلاع‌رسانی جزء رسالت‌های اصلی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است، خاطرنشان کرد: در این راستا 20 هزار بنر و پیک سلامت تهیه شده تا با ارتقای سطح آگاهی زائران و مجاوران مشکلات بهداشتی کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: رعایت موارد بهداشتی از بیماری زائران در سفر جلوگیری می‌کند در نتیجه دانشگاه علوم پزشکی با اصناف جلسات مشاوره بهداشتی گذاشت و سیاست‌های ابلاغی دانشگاه را به اطلاع آنها رساند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نظارت بهداشت محیط در ایام نوروز افزایش یافته، گفت: 57 تیم به صورت مستمر از مکان‌های مختلف مانند اغذیه ‌فروشی‌، کمپ‌های اسکان، مهمانپذیر، رستوران‌ و قنادی‌ها در سطح خراسان‌رضوی به ویژه در مکان‌های نزدیک به حرم‌مطهر رضوی بازدید می‌کنند تا تمام موارد بهداشتی لحاظ شود.

سعیدی یادآور شد: در اسفندماه سال 91 حدود 120 واحد مختلف به خاطر رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمپ شدند.

انتهای پیام/70003/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول