اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مجموعه ورزش پیروزی اصفهان

شکایت ساکنان محل علت پلمپ سالن پیروزی است/ تاکنون پاسخی از سوی اماکن دریافت نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس:مسئول مجموعه ورزش پیروزی اصفهان گفت: پرونده پلمپ سالن پیروزی از سوی دایره حقوقی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیری شده است اما تاکنون پاسخ مناسبی از سوی اماکن دریافت نکرده‌ایم.

شکایت ساکنان محل علت پلمپ سالن پیروزی است/ تاکنون پاسخی از سوی اماکن دریافت نکرده‌ایم

علی دادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حدود هشت روز پیش ابلاغیه‌ای به دست ما رسید که نسبت به جمع‌آوری اجناسی که در سالن پیروزی وجود دارد، اقدام کنیم، چرا که سالن پیروزی تا چند روز آینده پلمپ می‌شود و ما هم برای پیگیری این موضوع به اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان رفتیم که از آنجا نیز گفتند به دلیل اینکه سالن پیروزی اصفهان زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است، این شکایت باید از طریق دایره حقوقی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری شود که ما هم این پرونده را به این دایره ارجاع دادیم.

وی تصریح کرد: پرونده پلمپ سالن پیروزی از سوی دایره حقوقی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیری شده است، اما تاکنون پاسخ مناسبی از سوی اماکن دریافت نکرده‌ایم.

مسئول سالن پیروزی اصفهان در پاسخ به این سوال که علت پلمپ شدن سالن پیروزی چیست، افزود: این‌طور که پیداست ساکنان محل از سرو صدای ایجاد شده توسط این مجموعه ورزشی شکایت داشته‌اند و به همین دلیل این مکان پلمپ می‌شود.

وی ادامه داد: این مجموعه ورزشی در ایام نوروز می‌توانست به صورت اضطراری محلی مناسب برای اسکان مسافران نوروزی باشد و آنها را از باد و باران احتمالی حفظ کند.

دادفر تاکید کرد: علاوه بر مسئله مهمانان نوروزی دو نفر سرایدار نیز در این مجموعه سکونت دارند و زندگی می‌کنند که مشخص نیست با این اتفاق تکلیف این سرایدارها چه می‌شود.

وی گفت: مجموعه ورزشی پیروزی از سال حدود 64 و 65 ساخته شده و زمانی که این مجموعه احداث شده هیچ‌گونه منزل مسکونی در اطراف این مجموعه وجود نداشته است و ساکنان این محل با علم بر اینکه این سالن در این مکان وجود دارد اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند.

مسئول سالن پیروزی اصفهان اضافه کرد: با پلمب این سالن مشخص نیست تکلیف رقابت‌های مهم استانی، کشوری، آسیایی و  ورزشکاران چه می‌شود.

انتهای پیام/63020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول