اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد

اعلام تخلفات بهداشتی به سامانه «1490» در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فعال شدن سامانه «1490» برای اطلاع از تخلفات بهداشتی و شکایات مردمی از طریق مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان خبر داد.

اعلام تخلفات بهداشتی به سامانه «1490» در کاشان

محمد حسین اعرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: مسافران نوروزی و شهروندان کاشانی در تعطیلات نوروز امسال می‌توانند با تماس با شماره 1490 و یا با شماره 5420022 مشکلات و شکایات خود را در حوزه‌های مختلف بهداشتی با مرکز بهداشت و درمان شهرستان در میان بگذارند. 

وی خاطرنشان کرد: سامانه 1490 و شماره 5420022 از ساعت 8 صبح تا 8 شب به صورت مستمر و با حضور نیروهای مستقر فعال است و از ساعت 20 تا 8 بامداد نیز به صورت دایورت و آنکال آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: رسیدگی به شکایات حساس در مراکز با حدود دو ساعت بعد از ارائه طرح شکایت، پیگیری و رسیدگی می‌شود.

اعرابی در ادامه از فعالیت 800 نفر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز پیش‌رو تمامی مراکز اورژانس، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهرستان کاشان برای خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی فعال هستند.

وی همچنین از فعالیت شش اکیپ بازرسی فعال در تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: از این تعداد، چهار اکیپ شهری است که دو اکیپ به صورت فعال، یک اکیپ آماده‌باش و یک اکیپ به صورت آنکال و ستادی مستقر هستند.

اعرابی گفت: اکیپ‌های فعال بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان که از 26 اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا 15 فروردین‌ماه امر بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/2406/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول