اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک ماه اخیر

100 واحد صنفی متخلف در عنبرآباد پلمپ شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان عنبرآباد گفت: طی یک ماه اخیر 100 واحد صنفی به دلیل نداشتن جواز کسب و گرانفروشی در این شهرستان پلمپ شد.

100 واحد صنفی متخلف در عنبرآباد پلمپ شد

مهدی میری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از واحدهای صنفی این شهرستان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 100 واحد صنفی به دلیل نداشتن جواز کسب و یا گرانفروشی و نداشتن فاکتور و … پلمپ شدند.

وی افزود: نظارت شب عید امسال دو برابر می‌شود تا مردم بتوانند با خیال راحت خرید شب عید خود را انجام دهند و مردم هم با همکاری با بازرسان بازرگانی و گزارش تخلفات به 124 می‌توانند در این امر سهیم باشند.

میری بیان کرد: رقابت بین بازار و نمایشگاه بهاره توانسته است، نقش مهمی در کاهش قیمت داشته باشد که حدود 20 تا 30 درصد کاهش قیمت در شهرستان عنبرآباد داشته‌ایم.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: اقلام یارانه‌ای طی 20 روز آینده از جمله برنج و مرغ در نمایشگاه بهاره و در سایر نقاط شهرستان توزیع می‌شود تا مردم کالاهای ضروری را به راحتی تهیه کنند.

اتهای پیام/80005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول