اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

بهداشت و درمان اولویت شهرستان دیلم است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: خدمت در حوزه بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است و بی شک بهداشت و درمان در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد.

بهداشت و درمان اولویت شهرستان دیلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی ظهر امروز در آیین تجلیل از پرستاران دیلم اظهار داشت: شما پرستاران اسوه‌های صبر و ایثار و امیدبخش زندگی به بیماران هستید و شغل شما شغلی بسیار مقدس و باارزش است.

کاظمی افزود: خدمت در حوزه بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است و بی شک بهداشت و درمان در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد.

وی از رئیس شبکه بهداشت و درمان خواست تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان را به ترتیب اولویت به فرمانداری اعلام کند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم انجام و اعتبارات لازم به این بخش تخصیص یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم نیز گفت: با وجود مشکلات فراوانی که در جذب پرستار وجود دارد پرستاران و بهیاران از هیچ خدمتی به مردم عزیز دیلم دریغ نمی‌کنند و با عشق و علاقه مشکلات را به جان و دل می‌خرند.

عبدالحسین ناصری افزود: در مجموع 49 پرستار و بهیار در بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای مشغول خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان هستند.

وی کمبود پرستار مرد در سیستم بهداشت و درمان را یکی از مشکلات این حوزه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان برای رفع این مشکل در سطح استان و شهرستان دیلم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در ادامه گزارشی از روند اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی را بیان کرد.

در آئینی با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) دیلم از پرستاران دیلم تجلیل شد.

در این آئین فرماندار دیلم با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان و با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل این روز را به پرستاران و بهیاران تبریک گفت.

در ادامه فرماندار دیلم از پروژه‌های درمانی در حال اجرا در محدوده بیمارستان بقیه الله بازدید کرد.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول