اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالن ورزشی محمودآباد قزوین پلمپ شد

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی محمودآباد نمونه قزوین که پس از 17 سال به بهره‌برداری رسیده بود، به دلیل موقوفه بودن پلمپ شد.

سالن ورزشی محمودآباد قزوین پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالن ورزشی میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام محمودآباد نمونه قزوین که تنها سالن ورزشی مناسب شهر محمودآباد نمونه به حساب می‌آید، دقایقی پیش به دلیل موقوفه بودن با حکم دادگاه پلمپ شد.

به گفته مسئولان ورزشی شهر محمودآباد نمونه، این سالن پس از 17 سال انتظار به بهره‌برداری رسیده است و سه سال بیشتر از مدت فعالیت آن نمی‌گذرد.

هم‌اکنون جمع کثیری از مردم و ورزشکاران شهر محمودآباد نمونه در مقابل درب پلمپ شده سالن ورزشی میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام ایستاده‌اند و متعجب هستند که چرا باید چنین اقداماتی که در منافات با گسترش و اشاعه ورزش در بین نوجوانان و جوانان است، انجام شود.

با بهره‌برداری از سالن ورزشی محمودآباد نمونه شور خاصی در بین نوجوانان و جوانان این شهر به وجود آمده است؛ به گونه‌ای که این سالن تجربه میزبانی چند رقابت‌ کشوری را در رشته‌های مختلف ورزشی در خود دارد.

در این دو سالی که سالن ورزشی میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام شهر محمودآباد نمونه افتتاح شده، شاهد فعال شدن بسیاری از هیئت‌های ورزشی در این شهر بوده‌ایم.

مهدی شیری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهر محمودآباد نمونه در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تا به امروز چند مرتبه اقدام به پلمپ این سالن ورزشی شده است که با پیگیری‌های به عمل آمده از این اقدام ممانعت شد.

وی با اشاره به توافق اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با متولی موقوفه افزود: با توجه به اینکه زمین سالن ورزشی محمودآباد نمونه قزوین اوقافی است؛ اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین توافقی را با متولی این موقوفه یعنی شیخ‌الاسلام انجام داد که براساس این توافق، نام این سالن ورزشی از «شهدا» به «میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام» تغییر یابد تا مشکل موقوفه بودن این زمین برطرف شود، چراکه متولی موقوفه کلید برطرف شدن این مشکل را در تغییر نام سالن به نام «میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام» عنوان کرده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر محمودآباد نمونه عنوان کرد: اما با وجود اینکه چند ماهی است که نام سالن ورزشی محمودآباد نمونه به میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام تغییر یافته، اما مجدداً شاهد مشکلات گذشته هستیم و چند‌بار اقدام به پلمپ این سالن ورزشی شده که این‌بار این مهم تحقق پیدا کرد.

شیری با اشاره به اهمیت این سالن ورزشی برای مردم شهر محمودآباد تصریح کرد: سالن ورزشی میرزا بزرگ شیخ‌الاسلام پایگاهی سالم برای جوانان و نوجوانان است تا با ورزش کردن روح و جسم خود را سلامت نگاه دارند و از آلودگی‌ها در امان باشند.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید راه‌حلی اساسی برای برطرف شدن این مشکل اندیشیده شود، متذکر شد: باید مسئولان استان قزوین برای رفع مشکل موقوفه بودن این سالن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، شهر محمودآباد نمونه در هشت کیلومتری مرکز استان قزوین قرار دارد و در محدوده شهرستان قزوین است که از سال 1378 به عنوان شهر محمودآباد نمونه شناخته شده و بیشتر مردم این منطقه از قشر ضعیف جامعه هستند که از طریق کشاورزی و فعالیت در مراکز صنعتی اطراف قزوین امرار معاش می‌کنند.

انتهای پیام/77003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول