اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس ویژه استاندار هرمزگان:

واحدهای صنفی متخلف تا پایان تعطیلات نوروز 92 پلمپ می‌شوند

خبرگزاری فارس: بازرس ویژه استاندار هرمزگان گفت: واحدهای صنفی متخلف تا پایان تعطیلات نوروز 92 پلمپ می‌شوند.

واحدهای صنفی متخلف تا پایان تعطیلات نوروز 92 پلمپ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اسدی به همراه مسئولان و بازرسین صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اماکن، قاضی شعبه چهار تعزیرات حکومتی و بهداشت از وضعیت بازار بندرعباس بازدید کرد.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در روزها و هفته‌های آینده بازرسی‌ها از بازارهای استان هرمزگان بیشتر می‌شود، اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم حقی از مردم هرمزگان و مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند ضایع شود.

وی بر لزوم برخورد جدی با انواع تخلفات صنفی در ایام نوروز 92 و تامین مایحتاج مردم و مسافران نوروزی تأکید کرد، و ادامه داد: پرهیز از عرضه محصولات با قیمت گران و بی‌کیفیت نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

اسدی در ادامه با اشاره به تقویت تیم بازرسی در ایام نوروز ابراز داشت: مردم می‌‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 124 تماس بگیرند تا بازرسین هر چه سریعتر نسبت به رفع ابهام یا مشکل اقدام کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر پلمپ صنوف متخلف ابراز داشت: واحدهای صنفی که بنا به دلایلی از جمله گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی تعطیل شوند از پانزدهم اسفندماه سال‌جاری تا پایان تعطیلات نوروز 92 پلمپ باقی می‌مانند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید اخیر خود افزود: در این بازدید پنج واحد صنفی شامل یک شیرینی فروشی، یک میوه فروشی، دو واحد قصابی با جریمه چهار میلیون و 650 هزار ریالی به مدت چهار روز پلمپ و یک واحد صنفی میوه فروشی نیز 600 هزار ریال جریمه نقدی شدند.

در ادامه این بازدیدها از نانوایی‌های سطح شهر نیز بازدید به عمل آمد که در این راستا یک واحد نانوایی مورد تشویق قرار گرفت.

انتهای پیام/88007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول