اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه صنایع دستی‌ کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه صنایع دستی کرمان با حضور معاون استاندار کرمان در محل یخدان مویدی این شهر افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع دستی‌ کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نمایشگاه صنایع دستی کرمان عصر امروز با حضور معاون استاندار کرمان در محل یخدان مویدی این شهر افتتاح شد.

حسین شمس‌الدینی ‌مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: در این نمایشگاه هنرمندان 15 استان کشور به فروش صنایع دستی بومی خود می‌پردازند.

وی افزود: نمایشگاه‌های شهرستان‌های استان نیز آمادگی حضور مسافران و گردشگران نوروزی را دارند.

شمس‌الدینی از نمایشگاه‌های صنایع دستی به عنوان جاذبه گردشگری نام برد و ابراز داشت: در کنار صنایع دستی‌، غرفه‌هایی برای فروش سوغات و محصولات تولیدی تعیین شده است.

وی به برپایی سیاه چادرهای عشایری در محل یخدان مویدی اشاره و تصریح کرد: این سیاه چادرها محصولات عشایری را به معرض فروش می‌رسانند.

بهنام سعیدی فرماندار کرمان نیز اظهار داشت: طبق تاکید استاندار کرمان جلسات متعددی در زمینه‌های امنیتی، اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران برگزار شد که در این جلسات فرمانداران و بخشداران موظف به اجرا کردن برنامه‌های لازم شدند.

وی افزود: طبق تجارب سال‌های گذشته آمادگی امامزاده‌ها، مساجد و کنترل ترافیک و پلیس راه برای ایجاد امنیت مسافران بین راهی در اولویت کار فرمانداران قرار گرفته است.

سعیدی با اشاره به اینکه شهرستان کرمان آمادگی کامل برای میزبانی هر تعداد از مسافر را دارد‌، عنوان کرد: بخشداران‌ شهداد، ماهان، گلباف، راین‌، چترود و ... نیز تمهیدات لازم را برای اسکان و بازدید از اماکن تاریخی اندیشیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند با آرامش خاطر استان کرمان را مقصد گردشگری خود قرار بدهند و از اماکن تاریخی و مناطق گردشگری منحصر به فرد این استان را‌ مورد بازدید قرار دهند.

انتهای پیام/80017/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول