اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری کرمان صورت گرفت

تأکید استاندار کرمان بر فروش صنایع دستی در نوروز

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: سازوکار برای فروش صنایع دستی و محصولات استان کرمان باید در ایام نوروز فراهم شود و صنایع ماشینی چینی در نمایشگاه‌های صنایع دستی عرضه نشود.

تأکید استاندار کرمان بر فروش صنایع دستی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: مدیران استان کرمان در سال جاری با صفا، صمیمیت و مودت کارها را دنبال کردند و بسیاری از کارها را به سرانجام رساندند.

وی عنوان کرد: ما باید با عشق، علاقه و انگیزه بیشتری در سال جدید کار مردم را دنبال کنیم و از تهمت، دروغ، پلشتی و زشتی‌ها دور باشیم و به خوبی و خیر متمایل شویم.

نجار از تلاش خبرنگاران و اهالی رسانه استان کرمان، مدیران کل و مشاوران قدردانی کرد و ابراز داشت: مدیران می‌توانند با برنامه‌ریزی تعطیلات نوروز در مناطق خود نباشند، اما باید معاون مجرب و با اختیارات کامل را معرفی کنند و در دسترس باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌ها بر اساس وظایف باید آماده پذیرایی از مسافران نوروزی باشند، بیان کرد: نظارت نسبت به موضوعات مختلف مرتبط با گردشگران انجام شود.

مقام عالی دولت در استان کرمان خواستار نظارت ویژه بر رستوران‌ها، مهمانسراها و اقامتگاه‌های مسافران نوروزی شد تا از هرگونه سوءاستفاده جلوگیری شود.

نجار اظهار داشت: فرمانداران از پایانه‌‌ها، پمپ بنزین‌ها و تمام مراکز مرتبط با مسافران و گردشگران نوروزی بازدید به عمل آورند و با مشکلات احتمالی برخورد کنند.

وی عنوان کرد: سازوکار برای فروش صنایع دستی و محصولات استان کرمان در ایام نوروز فراهم شود و صنایع ماشینی چینی در نمایشگاه‌های صنایع دستی عرضه نشود.

نجار از آمادگی کامل اورژانس، بهداشت و درمان، امداد و نجات، هلال‌احمر و پمپ بنزین‌های استان کرمان برای ایام نوروز خبر داد و گفت: همه برای ستاد مدیریت بحران آمادگی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه کارها حتی یک لحظه هم نباید تعطیل شود، افزود: فعالیت‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت کاری مدیران در سال جدید قرار گیرد.

نجار متذکر شد: در آستانه دو انتخابات مهمی قرار داریم و باید فضا برای حضور پرشور و گسترده مردم آماده شود، اما تا ثانیه آخر هم نباید از کار غفلت کرد.

وی تصریح کرد: مدیران با فرمانداران برای اجرای پروژه‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و بودجه به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، آفات کشاورزی و آبخیزداری اختصاص یابد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه‌ها به مسکن مهر کم‌لطفی می‌کنند، اذعان داشت: 52 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان احداث شده است و فقط چهار تعاونی مشکلاتی را داشته‌اند و بحث‌های مرتبط با مسکن مهر باید پیگیری شود.

نجار ابراز داشت: پروژه‌های مهر ماندگار در استان کرمان را به دقت پیگیری می‌کنیم و اعتبار لازم برای این طرح‌ها فراهم می‌شود.

وی از توزیع 18 هزار و 400 تن برنج و چهار هزار تن مرغ منجمد طی روزهای اخیر در استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: هیچ کمبودی در زمینه تأمین اقلام موردنیاز مردم از جمله مرغ وجود ندارد.     

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول