اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

کنترل بازار باید در شهرستان‌ها هم با دقت انجام شود

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره اقدامات انجام شده برای کنترل بازار از جمله تامین میوه شب عید گفت: اقدامات باید در سایر شهرستان‌ها هم با دقت انجام شود تا مبادا تحت تاثیر مرکز استان قرار گیرد.

کنترل بازار باید در شهرستان‌ها هم با دقت انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده برای تعدیل قیمت گوشت در استان زنجان اظهار داشت: تعدیل قیمت گوشت از جانب مراجع نظارتی رصد می‌شود.

وی با اشاره به ورود سازمان تعاون روستایی برای تامین میوه شب عید افزود: این اقدامات باید در شهرستان‌ها هم دنبال شود تا تامین میوه آنها تحت تاثیر مرکز استان قرار نگیرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان بر لزوم نظارت جدی در ایام نوروز بر تعرفه‌های پزشکان و نحوه خدمات‌رسانی داروخانه‌ها تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها موجب پر کردن خلاء به وجود آمده ناشی از تعطیلات می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل بازار تصریح کرد: این اقدامات باید در ایام تعطیلات اول سال ادامه یابد.

عباسی به بررسی‌‌های چندین جلسه‌ای کانکس‌های فعال در سطح شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: بعد از این همه صرف وقت هنوز هیچ کاری در این مورد انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع بررسی فعالیت کانکس‌های موجود در سطح شهر مربوط به کانکس‌های فروش میوه و تره‌بار است، ادامه داد: این بررسی و کنترل مربوط به کانکس‌های مطبوعاتی نمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان انتظار خود را از اقدامات انجام شده کسب رضایت نسبی شهروندان اعلام کرد و افزود: مدیران باید نسبت به عملکرد خود ارزیابی هم داشته باشند.

وی از حضور و فعالیت رسانه‌ها در عرصه خبر تقدیر کرد و افزود: رسانه‌های استان نقش قابل توجهی در آرامش و تنویر افکار عمومی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول