اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 فروردین ماه 92 صورت می‌گیرد

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی این واحد ویژه ایام نوروز تا 15 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن فتحی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح چهار تیم واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اماکن عمومی و بین راهی این شهرستان نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به نظارت و کنترل واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اماکن عمومی و بین راهی به صورت کشیک‌های روزانه از روز اول اسفندماه افزود: در طرح بسیج سلامت نوروزی دو اکیپ ثابت، یک تیم آماده‌باش و یک تیم کشیک آنکال برنامه پاسخگویی به شکایات مردمی را به صورت فعال در 24 ساعت شبانه‌روز پیگیری می‌کنند.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: شماره تلفن 5420022 این واحد و سامانه تلفنی گویای 1490 آماده دریافت شکایات و اعتراضات مردمی و رسیدگی به آن است.

به گفته وی، در این طرح هر تیم با دو کارشناس کار نظارت و سرکشی به اماکن عمومی و بین راهی را انجام می‌دهد.

وی در پایان یادآور شد: 13 کارشناس ناظر این واحد نیز به صورت آنکال برای کنترل و مراقبت از بیماری‌های واگیردار فعالیت می‌کنند.

 انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول