اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح بسیج سلامت نوروزی

9 واحد صنفی در مهریز پلمپ شد

خبرگزاری فارس: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی 9 واحد صنفی در مهریز پلمپ شد.

9 واحد صنفی در مهریز پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته سلامت، از پلمپ 9 واحد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد.

محمدمهدی حسن‌پور خاطرنشان کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی که از اول اسفندماه 90 آغاز شد و تا پایان فروردین‌ماه 91 ادامه دارد، واحد بهداشت محیط شهرستان مهریز با انجام هزار و 177 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین‌راهی، 35 مرکز را به مراجع قانونی معرفی و 9 مرکز را تعطیل کرد.

وی بیان کرد: در این راستا 3 هزار و 110 کیلوگرم اجناس تاریخ گذشته جمع‌آوری و در هفته سلامت معدوم خواهد شد.

حسن‌پور تصریح کرد: در سال 90 در مجموع 3 هزار و 361 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 87 مورد معرفی به مراکز قضایی و 14 مورد تعطیلی مراکز که در مجموع 7 هزار و 813 کیلوگرم اجناس معدومی و تاریخ گذشته جمع‌آوری شده است.

وی هم‌چنین از برگزاری نزدیک به 50 برنامه در هفته سلامت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با توجه به تعیین شعار امسال هفته سلامت که با رویکرد سالمندان انتخاب شده است، بیشتر برنامه‌های این هفته پیرامون محور سالمندان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول