اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

‌چشم‌انتظار پرداخت سهم ‌شهرداری به انجمن کتابخانه‌های مشهد هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: شهرداری مشهد نیم درصد از درآمد خود را باید به انحمن کتابخانه‌های عمومی مشهد بپردازد و با اتمام سال جاری هم‌چنان چشم‌انتظار این 750 میلیون تومان هستیم.

‌چشم‌انتظار پرداخت سهم ‌شهرداری به انجمن کتابخانه‌های مشهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در هفتمین و آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد در محل فرمانداری اظهار کرد: شهرداری موظف است نیم درصد از درآمدش را به انجمن کتابخانه‌های مشهد بپردازد.

وی افزود: مبنای تمام فعالیت‌ها و امور، تعامل و هم‌گرایی بوده و در سایه این تعامل مشهد مقدس توفیقات بی‌شماری کسب کرده است.

موحدیان با بیان اینکه همواره با شهرداری مشهد تعامل مطلوبی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه از حیث مسائل مالی تعامل خود را با شهرداری خدشه‌دار نمی‌کنیم اما از شهرداری مشهد انتظار پرداخت حساب مشخص را داریم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری مشهد هنوز 750 میلیون تومان به انجمن کتابخانه مشهد را پرداخت نکرده، گفت: در سال 92 شهرداری باید با 20 درصد افزایش، 900 میلیون تومان به انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد پرداخت کند.

فرماندار مشهد یادآور شد: کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از آن دست مسائلی است که باید تمام دستگاه‌ها در مسیر آن تلاش کرده و در یک هم‌افزایی نتایج مثبت را برای شهر مشهد در حوزه کتاب رقم بزنند.

وی ادامه داد: کتابخانه‌ها باید از تجهیزات و ظاهر آراسته‌ای برخوردار باشند و از همین حیث نیز به تعمیر و ارتقاء کتابخانه‌های سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشیم.

موحدیان با ابراز خرسندی از طرح اهدا کتاب و ترویج کتابخوانی گفت: این طرح پیامدهای مثبتی را در حوزه کتابخوانی به دنبال دارد.

فرماندار مشهد با بررسی بودجه پیشنهادی سال 92 کتابخانه‌های عمومی مشهد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در حوزه تنظیم و تدوین این گزارش، کار علمی صورت نگرفته و از همین حیث برای بازنگری و دقت بیشتر در جلسه آینده مورد بحث اعضای انجمن قرار می‌گیرد.

موحدیان از برگزاری جلسات مستمر انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد در سال 92 خبر داد و گفت: در سال آینده، ماهانه دو جلسه خواهیم داشت و در مجموع در سال آینده شش جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد و شش جلسه مطالعه مفید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول