اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سمنان خبر داد

مطالبه 20 میلیارد تومانی شهرداری از دستگاه‏های اجرایی سمنان

خبرگزاری فارس: شهردار سمنان از مطالبه 20 میلیارد تومانی شهرداری از دستگاه‏های اجرایی استان سمنان خبر داد.

مطالبه 20 میلیارد تومانی شهرداری از دستگاه‏های اجرایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی خراسانیان ظهر امروز در نشستی با رئیس کمیته تطبیق مصوبات شوراهای شهر سمنان، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل فرمانداری سمنان با شهرداری در پیگیری امور شهر سمنان و ارائه خدمات عمومی بیشتر به مردم، برنامه‏های شهرداری را در سال 92 اعلام کرد.

وی از اتمام پارک کوهستان، کمربندی جنوب سمنان به طول 65 کیلومتر، افتتاح خیابان قدیم آتشگاه و اتمام پروژه‏های ناتمام شهرداری در سال 91 به عنوان مهم‏ترین برنامه‏های سال آینده شهرداری سمنان یاد کرد.

شهردار سمنان گفت: توسعه فضای سبز، رسیدگی به آسفالت معابر و اصلاح هندسی نقاط حادثه‏خیز شهری نیز سال 92 در سمنان انجام می‏شود.

خراسانیان تصریح کرد: زیرساخت‏های مهم شهر سمنان از جمله مشکل ترافیکی میدان سعدی و مشاهیر و همچنین قطار شهری میدان استاندارد تا شهرک صنعتی در فاز مطالعاتی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

وی به مطالبه 20 میلیارد تومانی از دستگاه‏های اجرایی سمنان اشاره کرد و از فرماندار سمنان خواست تا برای تعمیق تعاملات بیشتر و شهرداری با دستگاه‏های اجرایی در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.

حسن سعدالدین، رئیس کمیته تطبیق مصوبات شوراهای شهر سمنان نیز اظهار داشت: برداشت متفاوت از قانون گاهی موارد اختلاف کمیته با مصوبات شوراها را فراهم می‏سازد.

وی بیان داشت: در نهایت همه مصوبات شوراها براساس قانون اجرایی می‏شود.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول