اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان:

سالن‌های شهرداری گرگان رایگان در اختیار جوانان است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: به منظور مدیریت حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال تمام سالن‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار دارد.

سالن‌های شهرداری گرگان رایگان در اختیار جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا دامغانی ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان گلستان از جوانان گرگانی برای استفاده از سالن‌های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در شب چهارشنبه آخر سال دعوت کرد.

وی افزود: شهرداری گرگان هر سال برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

پیشگیری نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

معاون سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: پیشگیری از رفتارهای پرخطر در شب چهارشنبه آخر سال و به تبع آن کاهش حوادث نیاز به فرهنگ‌سازی داشته و تمام ادارات و نهادهای فرهنگی باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

دامغانی بر مدیریت مناسب چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان در این رابطه بنرهایی را در سطح شهر نصب کرده است. 

وی تاکید کرد: پراکنده بودن جمعیت در این شب مشکلات فراوانی را برای مدیریت شهری و سایر ادارات ذی‌ربط به وجود می‌آورد.

جمعیت پراکنده و برخورد نامناسب مدیریت چهارشنبه آخر سال را با مشکل مواجه می‌کند

معاون سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان اظهار داشت: وقتی جمعیت پراکنده و برخوردها هم نامناسب باشند، مدیریت و کنترل جمعیت حاضر در خیابان‌ها خیلی سخت می‌شود.

دامغانی با اشاره به لزوم برگزاری برنامه‌های شاد در شب چهارشنبه آخر سال گفت: این سازمان سال‌های گذشته آمادگی خود را برای برگزاری جنگ شادی در این شب اعلام کرده بود که شورای تامین با برگزاری آن مخالفت کرد.

به گفته وی، برگزاری جنگ شادی در یک فضای سرپوشیده مانع حضور جوانان در خیابان‌ها و کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این حضور می‌شود.

انتهای پیام/83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول