اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان خبر داد

استقرار 60 چادر اسکان مسافران نوروزی در گچساران توسط شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان با اشاره به آمادگی این نهاد برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، از استقرار 60 چادر به منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در سه پارک گچساران خبر داد.

استقرار 60 چادر اسکان مسافران نوروزی در گچساران توسط شهرداری

سیدعبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروزی و ورود مسافران و گردشگران به این شهرستان، شهرداری با برگزاری جلسات مختلف به منظور استقبال از میهمانان نوروزی برنامه‌ریزی مطلوبی داشته است.

اسکان مسافران نوروزی گچساران در پارک‌های نفت، دوستی و شهر

شهردار دوگنبدان با تشریح قابلیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه گچساران، تجدید روحیه، نشاط و شادابی انسان‌ها را از مهم‌ترین تأثیرات تعطیلات و سفرهای نوروزی عنوان کرد.

قاضی‌فر با اشاره به اختصاص چادر برای اسکان مسافران نوروزی در سطح پارک‌های شهر ابراز داشت: برای اسکان میهمانان در پارک‌های محصور شهر مانعی وجود ندارد و به منظور ایجاد امنیت میهمانان نیز هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه شهرداری در ایام نوروز گفت: ستاد خدمات نوروزی شهرداری دوگنبدان تا 20 فروردین به‌طور شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی و برطرف کردن مشکلات میهمانان نوروزی فعالیت می‌کند.

قاضی‌فر بیان داشت: اکیپ مشترک استقبال از میهمانان نوروزی علاوه بر اسکان در مدارس، برای استقرار خانوارها در پارک‌ها توسط شهرداری نیز برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: برای خدمات‌دهی به مردم در ایام نوروز در سطح گچساران، شهرداری دوگنبدان افزون بر 60 تخته چادر در سه پارک بزرگ و مناسب این شهرستان نصب می‌کند.

قاضی‌فر پارک‌های نفت، دوستی و پارک شهر را از پارک‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی اعلام کرد.

پاسخگویی شبانه‌روزی مدیریت پارک‌های گچساران به شهروندان و مسافران نوروزی

وی یادآور شد: در این پارک‌ها به دلیل وجود امکانات خوب خدمات‌دهی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی مجهز مشکلی برای خدمات‌دهی وجود ندارد و به این دلیل این مکان‌ها برای برپایی چادرهای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه هر چادر برای اسکان 10 نفر تدارک دیده شده و مناسب است، تصریح کرد: مسافران نوروزی که قصد اسکان در این چادرها را دارند می‌توانند با مراجعه به مدیریت پارک‌ها نسبت به اجاره چادرهای اسکان مسافران نوروزی اقدام کنند.

قاضی‌فر با تأکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر مسئولان برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی در این ایام ادامه داد: مدیریت پارک‌ها در گچساران در محل پارک‌ها مستقر بوده و به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول