اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی تاکید کرد

گسترش خدمات پولی در شهرداری‎ها مهمترین هدف سازمان همیاری‎ها است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: به منظور دسترسی به اهداف اقتصادی مناسب و جذب منابع بیشتر، برنامه‌های سال 92 این سازمان بر اساس کیفیت خدمات، افزایش درآمد و هزینه تهیه و تدوین می‌شود.

گسترش خدمات پولی در شهرداری‎ها مهمترین هدف سازمان همیاری‎ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر پورفتح‌الله صبح امروز در نشست با مدیران سازمان و موسسات تابعه اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین جلساتی استفاده از ایده‌ها و دیدگاه‌های افراد فعال در مجموعه برای اجرای بهتر امور است.

وی افزود: تشکیل کارگروه مشارکتی، تدوین و اجرای پروژه‌های جدید و مورد نیاز سازمان، تدوین چشم‌اندازها بر اساس عدالت، انجام ماموریت براساس تفکیک وظایف، برگزاری جلسات مستمر و فصلی برای ارزیابی عملکرد، بازنگری بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان همیاری شهرداری‌های کشور و بررسی رضایت شغلی کارکنان و مدیران از مهمترین برنامه‌های سازمان برای سال 1392 است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی با تاکید بر موضوع آموزش به‎عنوان نیاز حیاتی یک سازمان، بیان کرد: آموزش باید کوتاه، موثر و کم‌هزینه باشد و برنامه‌ریزی شده تا 80 درصد آموزش‌ها به‎صورت غیرحضوری و مجازی ارائه شود.

پورفتح‌الله تصریح کرد: تهیه شناسنامه آموزشی برای تمامی کارکنان، صدور گواهینامه سالانه برای کارکنان، ارائه گواهینامه تخصصی مرتبط با نوع فعالیت و تدوین محتوای کاربردی و آموزشی مطابق با قوانین و مقررات از مهمترین اقداماتی است که باید در حوزه آموزش صورت بگیرد.

وی با تاکید بر ایجاد عدالت و اطمینان در بین کارکنان، گفت: تشکیل پرونده سلامت و ارائه تسهیلات رفاهی به کارکنان و خانواده‌های آنان از مواردی است که معاونت اداری و مالی و موسسه توسعه گردشگری باید توجه ویژه‎ای به آن داشته باشند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در ادامه این نشست با تاکید بر ضرورت حفظ پویایی در این سازمان، افزود: یک سازمان موفق همواره باید پویایی و هوشمندی خود را حفظ کند زیرا پویایی جز با توجه به بررسی بازخوردها حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه الگوی رفتاری تعامل، تعهد، تخصص و چابکی با محوریت کار تیمی به‏عنوان الگوی رفتاری شناخته شده است، بیان کرد: گسترش خدمات پولی و مالی در شهرداری‎ها و دهیاری‎ها و کمک به توسعه سیستم خدمات سازمان همیاری شهرداری‎ها از مهمترین اهداف سازمان است که باید در تدوین برنامه‎ها توجه ویژه‎ای به آنها شود.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول