اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

انتخابات 92 حماسه دیگری در تاریخ انقلاب خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: انتخابات 92 حماسه دیگری در تاریخ انقلاب خواهد بود.

انتخابات 92 حماسه دیگری در تاریخ انقلاب خواهد بود

فیروز احمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انتخابات سال 92 حضور حماسی مردم کشور و استان در پای صندوق‏های رای خواهد بود.

وی به پیش‏بینی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: قطعاً انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده پرشور خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اهداف دشمنان نظام برای کاهش استقبال مردم، خاطرنشان کرد: دشمن همه تلاش خود را در این راستا خواهد کرد.

وی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حماسی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرد.

احمدی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دارای پیامی روشن برای دشمنان دانست و گفت: پیام مردم به استکبار جهانی روشن و واضح بود.

* این حضور نشان از حضور حماسی دیگری در انتخابات سال آتی دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان حضور حماسی مردم در 22 بهمن را نوید حضور یکپارچه در انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: این حضور نشان از حضور حماسی دیگری در انتخابات سال آتی دارد.

وی سال 92 را سالی پرکار و زحمت برای مدیریت کشور و استان دانست و گفت: فشارهای بین‌المللی برای تسلیم کردن اراده ملت ایران جواب نداده است.

احمدی موفقیت کشور در عبور از فتنه‏ها و تحریم‏ها را مرهون مدیریت مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: بدون مدیریت رهبری عبور از فضاهای تحمیل شده به کشور امکان نداشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان از برگزاری مستمر کلاس‏های مفاهیم دینی خبر داد و افزود: با همه مشغله‏ها کلاس‏های دینی مورد توجه قرار دارد.

* مردم استان کاستی در فعالیت‏ها را بر ما ببخشند

وی با توجه به روزهای پایانی سال 91 و نزدیکی عید نوروز خطاب به مردم استان، گفت: از مردم استان تقاضا دارم اگر کاستی در فعالیت‏ها بوده است بر ما ببخشند.

احمدی مردم ایران را همواره با حضور پررنگ در انتخابات توصیف کرد و اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در انتخابات، توطئه‏های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/73002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول