اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

انتخابات حداکثری موجب افزایش حیثیت و اعتبار جهانی نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری موجب افزایش حیثیت و اعتبار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

انتخابات حداکثری موجب افزایش حیثیت و اعتبار جهانی نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، از الیگودرز، حسن شریعت‌نژاد عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه انتخابات سال 92 برای کشور ایران اسلامی یک انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز است، گفت: قطعاً مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

شریعت‌نژاد یادآور شد: انتخابات سال آینده براساس منویات رهبر معظم انقلاب و با حضور گسترده مردم با بصیرت ایران اسلامی به صورت آگاهانه و سرنوشت‌ساز در کشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مهمترین موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

وی با اشاره به اینکه حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی خواب دشمنان را آشفته می‌کند، یادآور شد: تجربیات گذشته به ما نشان می‌دهد که انتخابات سال آینده پرشورتر از گذشته است و نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌‌شود.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخاباتی باید با عمل به قانون زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و دشمن شکن را در سطح کشور فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همه مسئولان نظام وظیفه دارند، از فرصت‌ها برای خدمت کردن به مردم استفاده کنند، تا مردم با مشکلاتی از جمله گرانی روبرو نشوند.

شریعت‌نژاد در ادامه به سال جدید اشاره کرد و گفت: مسئولان باید از سال آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خود را برای خدمت بی‌منت به مردم فراهم کنند.

وی افزود: اعضای ستاد نوروزی شهرستان‌ها باید تلاش کنند، تا زمینه رفاه مسافران و گردشگران در این شهرستان‌ها فراهم شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم از خدمات رضا آریایی سرپرست سابق فرمانداری الیگودرز قدردانی و سیدولی‌الله رضوی‌نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان الیگودرز معرفی شد.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول