اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند مطرح کرد

راهپیمایی 22 بهمن پیش‌درآمدی بر خلق حماسه خرداد 92

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند ضمن قدردانی از شرکت پرشور مردم دماوند و سایر هم‏وطنان در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را پیش‌درآمدی برای خلق حماسه‏ای دیگر در انتخابات آتی خواند.

راهپیمایی 22 بهمن پیش‌درآمدی بر خلق حماسه خرداد 92

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امروز باید آگاه بود که دشمنان به غیر از محو کامل اسلام و کم‏رنگ کردن موازین این دین الهی راضی نیستند.

وی ادامه داد: اگر روزی مسلمانان به این نتیجه رسیدند که کفار از روش و منش آنها راضی هستند آن روز باید همه به شیوه دین‏داری خود شک کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: در این بین، راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن را باید عرصه‏ای با کم‏ترین هزینه و دارای بیشترین سود قلمداد کرد.

امام جمعه دماوند افزود: در این حضور چند ساعتی علاوه بر خنثی‏سازی توطئه‏های دشمنان اسلام و انقلاب توانستیم، تبعیت خود را از جایگاه رفیع ولایت فقیه نشان دهیم.

وی ادامه داد: از دیگر و شاید مهم‏ترین دستاوردهای حماسه حضور مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، می‏توان به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: امروز ما به چند دلیل متعدد و واضح نباید در قبال دشمنان هیچ ترسی به خود راه دهیم.

امام جمعه دماوند افزود: دلیل نخست جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا در معادلات سیاسی جامعه جهانی است.

وی ادامه داد: مردم مقاوم و همیشه در صحنه کشورمان در دورانی مقابل زیاده‏خواهی‏ها و قلدری‏های آمریکایی‏ها ایستادگی کردند که این شیطان بزرگ در اوج قدرت و ایران در آغاز راه مقاومت بود.

علاءالدینی اضافه کرد: اما باید آگاه بود که نه آمریکا، آمریکای دیروز است و نه موقعیت ایران آن شرایط ایران ابتدای انقلاب اسلامی؛ از این رو توفیق در خط مقاومت با استقرار استکبار در موضع ضعف نزدیک‏تر است.

امام جمعه دماوند با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه وضع امروز کشور یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات گران‏سنگ خویش ایران اسلامی را در شرایط بدر و خیر ارزیابی فرمودند؛ بنابراین حال که خط سرخ عاشورایی جلوه‏گر در انقلاب اسلامی اسباب خلق بیداری اسلامی جهانی را پدید آورده، جای هیچ‌گونه ترس و وحشتی از کفار نیست.

وی ادامه داد: شاید تا دیروز دشمنان از علنی‏سازی دشمنی‏های خود با امت اسلامی طفره رفته و آن را کتمان می‏کردند؛ اما امروز آنها هیچ ابایی از بیان این حقیقت روشن ندارند.

انتهای پیام/67009/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول