اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

22 بهمن شکوه حماسه برای اقامه عدل بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: 22 بهمن شکوه حماسه برای اقامه عدل الهی بود و ملت با این حضور مشتی دیگر بر پیکر نیمه‌ جان کفر و طاغوت کوبید.

22 بهمن شکوه حماسه برای اقامه عدل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با قدردانی از حضور پرشور و دشمن ‌شکن مردم در حماسه گرامیداشت بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی تا به‌ امروز در هر صحنه‌ای یک‌دل و یک‌جهت در صحنه حضور به‌ هم رسانده و برای اقامه عدل الهی و حفظ نظام اسلامی تلاش و مجاهدت کرده‌اند.

امام جمعه دانسفهان پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون و مدیون حضور مردم در تمام صحنه‌ها ذکر کرد و افزود: ملت ایران تا زمانی که در صحنه حضور یافته و قدرت خویش را نمایان کنند قطعا این کشور آسیب ندیده و از توطئه‌ها در امان می‌ماند.

انصاری بیان کرد: مردم ایران با خلق حماسه پرشکوه 22 بهمن بار دیگر رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران را خوشنود کرده و مشت محکمی را بر دهان استکبار شرق و غرب جهان کوبیدند.

وی با اشاره به سخنان و هدایت‌های مدبرانه امام‌ راحل در ایام پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام‌ خمینی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خویش فرمودند که در هیچ جای دنیا مردمی به خوبی مردم ایران را مشاهده نکرده‌‌ام و باید این میراث عظیم و ماندگار همچنان محفوظ مانده و اعتلا یابد.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به سال روز حمله هواپیماهای جنگنده عراقی در جریان جنگ تحمیلی به هواپیمای مسافربری ایرانی افزود: این هواپیما حامل تعدادی از سرداران رشید اسلام از جمله حجت‌الاسلام محلاتی بود که مورد تجاوز موشک عراقی قرار گرفت و منجر به شهادت تمام آن سرداران شد و امروز مسیر شهدا، شاخص حرکت ملت در تمام صحنه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول