اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم یزد و صدوق:

برگزاری حداکثری انتخابات تسلیم قطعی آمریکا در برابر ملت را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انتخابات 92 با حضور حداکثری و بالای 70 درصدی مردم برگزار شود، به طور قطع آمریکا تسلیم جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

برگزاری حداکثری انتخابات تسلیم قطعی آمریکا در برابر ملت را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار،‌ ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری سال 91 اظهار داشت: آمریکا به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های مختلف سیاسی است و در این راستا تبلیغات روانی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه انتخابات، اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور ما به شمار می‌رود، عنوان کرد: اگر انتخابات 92 با حضور حداکثری و بالای 70 درصد مردم برگزار شود، مطمئن باشید آمریکا تسلیم جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

جوکار، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: مردم باید برای شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری آماده شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویدادهای سیاسی خاورمیانه بیان کرد: بیداری اسلامی، توازن قدرت را بین معتقدان به کفر و اسلام به هم زد و بیشترین فشار در این زمینه بر روی خاورمیانه بود.

جوکار عنوان کرد: امروز امنیت اسرائیل در جهان به خطر افتاده و آمریکا در صدد بازیابی این امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: در این میان هنر جمهوری اسلامی این بود که عرصه نبرد در کشور خود را به منطقه کشاند و امروز سوریه عرصه نبرد ماست و اگر بتوانیم استکبار را در سوریه در هم بشکنیم، فتح بزرگی انجام داده‌ایم.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بودجه منابع نفتی محقق نشده است، تصریح کرد: اگر برنامه اقتصادی کشور، بر اساس چشم انداز 20 سال پیش نرود، به جایی نمی‌رسیم.

وی همچنین عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود سال آینده نرخ تورم به 32 درصد برسد در حالی که بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ تورم در سال جاری به 27 درصد رسید.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران آب در استان یزد اظهار داشت: بحران آب تنها مربوط به کشور ما نیست و در سطح دنیا مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و در آینده جنگ‌هایی که حادث می‌شود، بر سر مسئله آب است.

جوکار عنوان کرد: برای حل این مشکل باید فکر اساسی شود زیرا با این شرایط حتی اگر خط دوم انتقال آب نیز درست شود و جانمایی صحیح نداشته باشد، با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند منابع پایدار آب هستیم، عنوان کرد: آب باید از خلیج فارس به یزد منتقل شود در غیر این‌صورت باز هم با مشکلاتی که چندی پیش مواجه بودیم، دست به گریبان خواهیم شد.

انتهای پیام/2464/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول