اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

معرفی و نمایش حماسه‌های رزمندگان زنجانی در پارک موزه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حماسه‌های به یادماندنی رزمندگان استان زنجان در پارک موزه دفاع مقدس معرفی و نمایش داده می‌شود.

معرفی و نمایش حماسه‌های رزمندگان زنجانی در پارک موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در ستاد پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: بهترین نقطه شهر زنجان برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این نقطه به دلیل تردد مردم از قابلیت‌های لازم برای اجرای پروژه پارک موزه برخوردار است، افزود: در حال حاضر همه مشکلات احداث این پارک موزه در استان حل شده و برای احداث آن مشکلی وجود ندارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به افتخارآفرینی رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس افزود: احداث این پارک موزه می‌تواند گوشه‌ای از جانبازی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان زنجانی را به نمایش گذارد.

وی با بیان اینکه حماسه‌های به یادماندنی رزمندگان استان زنجان موجب شده است تا مقام معظم رهبری این استان را به نام استان غواصان دریا‌دل خط‌شکن نامگذاری کنند، افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا‌، رزمندگان و ایثارگران زنجانی این پارک موزه احداث می‌شود.

*الگوبرداری از 15 استان برای احداث پارک موزه زنجان

سردار کرمی با اشاره به اینکه برای احداث این پارک موزه از 15 استان الگوبرداری شده است، افزود: طرح این موزه با توجه به موزه‌هایی که در سطح کشور اجرایی شده، انتخاب شده است.

وی از تشکیل ستاد پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان خبر داد و افزود: این ستاد می‌تواند اقدامات لازم را برای احداث این پارک موزه انجام دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه احداث این پارک موزه اقدام مهمی برای استان محسوب می‌شود، افزود: این موزه کار ماندگاری در استان است.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس باید تغذیه معنوی 800 سال جامعه را انجام دهد، افزود: برای این تغذیه معنوی باید اقدامات ماندگار و تاثیرگذاری در جامعه انجام شود.

سردار کرمی با بیان اینکه احداث این پارک موزه در ارتقای روحیه جهاد و شهادت موثر است، افزود: ضروری است اقدامات لازم برای احداث این پارک موزه انجام شود.

وی ایجاد فضای باز این موزه را نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت آماده‌سازی فضای باز این پارک موزه تاکید کرد و گفت: همکاری دستگاه‌های ذیربط در این زمینه موثر است.

*سیاستگذاری برای اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس

مشاور استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت سیاستگذاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ‌شرکت مهندسی عمران اسوه، قرارداد احداث این پروژه را بر عهده می‌گیرد.

سیروس میانجی با بیان اینکه بخشی از این زمین برای کانون سنگرسازان بی‌سنگر در نظر گرفته شده است، یادآور شد: با احداث این پارک موزه فعالیت تاثیرگذاری در حوزه دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان فعالیتی تاثیرگذار و ماندگار است، افزود: باید برای احداث این پارک موزه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول