اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

نقل محافل نوروزی باید حضور پررنگ مردم در انتخابات باشد‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از مهم‌ترین رویدادهای سال آینده دانست و گفت: باید نقل محافل نوروزی حضور پررنگ مردم در انتخابات باشد.

نقل محافل نوروزی باید حضور پررنگ مردم در انتخابات باشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، سیف‌الله مطلبی امروز در آخرین نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: به طور حتم حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم و کاندیدا‌های انتخابات یازدهم ریاست جمهور قانون را اولویت کاری خود قرار دهند تصریح کرد: افراد حق ندارند علیه کاندیدایی تبلیغ و یا حرف بزنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان انتخاباتی سرنوشت ساز یاد کرد و افزود: تمام اراده مسئولان برگزاری انتخاباتی سالم‌، پرشور و آرام است. 

وی از برگزاری انتخابات در نظام اسلامی به عنوان یک دستاورد مهم و ارزشمند در راستای اراده مردم بر سرنوشت خویش یاد کرد.

مطلبی همچنین با قدردانی از خدمات خبرنگاران از آنان خواست تا اقدامات مسئولان را رصد و با انتقاد سازنده به توسعه و پیشرفت کمک کنند.

امام جمعه شیروان هم با اشاره به ضرورت کار و تلاش هر چه بیشتر مسئولان برای خدمات‌رسانی به مردم گفت: بی‌گمان مدیری در این راستا موفق خواهد بود که کارنامه درخشانی در این عرصه از خود برجای گذارد.

حجت‌الاسلام حسین کوثری همچنین با انتقاد از نحوه برگزاری نمایشگاه بهاره در این شهرستان گفت: متأسفانه این نمایشگاه در شان مردم این خطه برگزار نشد و صرفا در حد رفع تکلیف بود.

وی خواستار برپایی نمایشگاه دائمی برای عرصه محصولات مورد نیاز مردم این شهرستان در طول سال شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان همچنین با تبریک سال نو اظهار کرد: پیام نوروز پیام شادابی‌ است و فرا رسیدن آن فرصتی برای تزکیه و خودسازی است.

فرماندار شیروان با بیان اهمیت انتخابات پیش رو بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

عبد‌الصمد صفرنژاد گفت:دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات امکانات مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مسئولان برگزاری انتخابات و مشارکت مردم انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی بر همکاری متولیان امر با ستاد سفرهای نوروزی شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول