اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

فضای انتخابات مانع از خدمات‌رسانی به مردم نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: فضای انتخابات مانع از خدمات‌رسانی به مردم نشود.

فضای انتخابات مانع از خدمات‌رسانی به مردم نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ساسان دلاویز ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم و افزایش خدمات‌رسانی‌ها از مهم‌ترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود لذا این مسئولیت مهم هرگز نباید به دست فراموشی سپرده شود و مسئولان در این امر خطیر کوتاهی کنند.

وی ادامه داد: رفع محرومیت‌ها، ارائه خدمات به مردم و توسعه سرانه‌های مختلف خدماتی و همچنین توسعه فضاهای رفاه و امنیت مردم از مهم‌ترین اقدامات است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

فرماندار طالقان تأکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم هستیم لذا نباید فضای این انتخابات مانع از ارائه خدمات‌رسانی به مردم شود.

دلاویز با اشاره به اینکه وظیفه یکایک مسئولان، اجرای صحیح و دقیق انتخابات و همچنین بی‌طرفی در این امر مهم است افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مهم‌ترین اتفاق در سال آینده خواهد بود و مسئولان با اجرای دقیق قانون هر گونه شبهه در این زمینه را از بین ببرند.

فرماندار طالقان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که با تشکیک در انتخابات سال آینده مستمسک جدیدی را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آورد گفت: مسئولان باید کاملاً هوشیار باشند و آگاهانه در برگزاری این انتخابات گام بردارند.

*خدمت بی‌منت به مردم ولایتمدار

وی در ادامه سخنان خود گفت: سال آینده با تمام توان در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم گام برمی‌داریم و هر روز شاهد رشد و توسعه این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار طالقان ادامه داد: نباید اجازه دهیم برخی کمبود و کاستی‌ها در شهرستان خاطر مردم را آزرده کند چراکه مردم از ما انتظار دارند به عنوان مسئولان شهرستان اقدامات اساسی را به منظور ارائه خدمات به آنان انجام دهیم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول