اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل سپاه:

‌مردم در تشییع شهید شاطری حماسه خلق کردند ‌/ شهادت منفعت‌بارترین معامله انسان با خداست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهادت آغاز حیات و زندگی و هدیه‏ای الهی و موهبتی است که خداوند به هر انسانی عنایت نمی‌کند.

‌مردم در تشییع شهید شاطری حماسه خلق کردند ‌/ شهادت منفعت‌بارترین معامله انسان با خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حسین سلامی عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت سردار حسن شاطری که در گلزار شهدای سمنان برگزار شد، اظهار داشت: به خاطر حماسه بی‌نظیر و ارزشمندی که ملت قهرمان، شهیدپرور و مؤمن خطه سمنان در تشییع پیکر مطهر شهید شاطری از خود نشان دادند، سجده شکر و سپاس به درگاه خدا به جای می‏آوریم.

وی افزود: حضور ملت آزاده سمنان در تشییع شهید شاطری مانند یک دریای بی‌کران و یک رود جاری از مهربانی و صمیمیت بود.

سلامی با بیان اینکه حضور در جمع مردم سمنان را برای خود افتخار می‌دانم، بیان داشت: مردم سمنان شایسته تحسین هستند و این حس قدرشناسی به واسطه تجلیل و تکریم شما از شهید و شهادت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: این حضور باشکوه در کارنامه اعمال شما به عنوان یکی از زیباترین تجلیات روح ثبت شده و مظهر فداکاری، غیرت، تعصب، مهرورزی و ایمان حقیقی مردم سمنان است و این افتخار تحسین‏برانگیز برای مردم سمنان در تاریخ خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه بر دستان شما امانتی الهی به عرش سپرده شد، گفت: حضور عظیم مردم در تشییع این شهید عزیز نشانه آگاهی و ایمان آنهاست و این حضور حقیقتا اعجاب‌برانگیز بود و دوربین‌ها توان به تصویر کشیدن این حضور را نداشتند.

سلامی تصریح کرد: شهادت آغاز حیات و زندگی است. شهادت آغاز جاودانگی است. شهادت هدیه الهی است و موهبتی بوده که خداوند به هر کس عنایت نمی‌کند.

وی افزود: شهادت حتما یک تصادف نیست، بلکه یک انتخاب است و خداوند شهید را انتخاب می‌کند و شهید هم خود را برای شهادت مهیا می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: شهادت منفعت‌بارترین معامله انسان با خداست و خداوند در ازای این معامله، بهشت خود را به انسان عطا می‌کند.

وی با بیان اینکه دل‌ها و قلوب مؤمنان برای شهیدان منقلب می‌شود، اظهار داشت: جوشش جمعیت در همراهی یک شهید و تشییع او ناشی از همین دگرگونی است، چراکه ملت ما در پرتو مکتب نورانی اسلام برای شهادت ارزش قائل است و آن را موهبتی الهی و نعمتی خاص می‌داند.

این مراسم به همت ستاد کنگره سرداران و 300 شهید استان سمنان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید، استانداری و سپاه استان سمنان در گلزار شهدای امامزاده یحیی بن موسی(ع) سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول