اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست خراسان شمالی خبر داد

ساخت و نوسازی 3 ساختمان پست در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: ساخت و نوسازی سه ساختمان پست در این استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

ساخت و نوسازی 3 ساختمان پست در خراسان شمالی

محمدرضا کاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از ساخت و نوسازی سه ساختمان پست در این استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و اظهار کرد: تخریب و نوسازی ساختمان پست مرکز استان و همچنین شهر پیش قلعه را از جمله این ساختمان‌ها اعلام کرد.

وی افزود: علاوه بر این، احداث ساختمان جدید پست گرمه هم از برنامه‌های اولویت دار این اداره کل بوده که در سفر رهبری نیز برای تأمین اعتبار ساخت این طرح پیشنهاداتی ارائه شده بود.

کاملی از ایور به عنوان تنها شهر استان یاد کرد که فاقد ساختمان ملکی پست است که اکنون نیز جزو برنامه‌ها قرار دارد.

وی از ساختمان‌های پست به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات پستی به دستگاه‌ها و شهروندان نام برد.

مدیرکل پست خراسان شمالی در بخش دیگری کارت پستال الکترونیکی را یکی از مهم‌ترین خدمات این مجموعه به ویژه در ایام نوروز دانست.

وی با تاکید بر اینکه کارت پستال الکترونیکی بهترین راه بازگشت به دوران مکاتبات پستی و احیاء فرهنگ آن است، تصریح کرد: این کارت با ثبت نام الکترونیکی آغاز شده و پس از طی مراحل پرداخت الکترونیکی، به صورت فیزیکی به فرد گیرنده فرستاده می‌شود.

به گفته کاملی، این کارت‌ها در پرتال اینترنتی اداره کل پست استان خراسان شمالی و وب سایت کشوری موجود بوده و با مراجعه به آن، می‌توان یکی از طرح‌های پیش فرض مناسبتی را انتخاب یا طرح جدیدی را پیشنهاد دهد تا روی کارت بارگزاری می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح فرد قادر به معرفی امضاء یا درخواست نوشته‌ای برای چاپ روی کارت پستال است.

مدیرکل پست خراسان شمالی با بیان اینکه هزینه ارسال و مالیات ارزش افزوده هر کارت پستال حداقل هزینه را دارد، گفت: بر اساس این طرح، هزینه چاپ و سایر هزینه‌ها شامل تخفیف شده و تنها هزینه ارسال از فرستنده دریافت می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح کارت پستال الکترونیکی، بازار الکترونیکی و تمبر شخصی از جمله سرویس‌های خدماتی اداره کل پست استان خراسان شمالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول