اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان خبر داد:

ساخت 74 فرهنگسرا، سالن ورزشی و پایگاه مقاومت در 74 محله همدان

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر همدان گفت: شورای شهر همدان برنامه 74 محله با 74 فرهنگسرا، سالن ورزشی و پایگاه مقاومت در کنار هر مسجد را سرلوحه کار خود قرار داده است

ساخت 74 فرهنگسرا، سالن ورزشی و پایگاه مقاومت در 74 محله همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا خجسته در آیین کلنگ‌زنی فرهنگسرای تخصصی قرآن نور و بشیر منطقه خضر با بیان اینکه جنگ فرهنگی با دوران دفاع مقدس متفاوت است، اظهار داشت: جنگ فرهنگی سخت‌تر از جنگ سخت همراه با ادوات نظامی است، در آن دوران دشمن در روبرو می‌جنگید اما امروز دشمن در پشت نرم‌افزارها و نقاب رسانه‌های و ادوات فرهنگی پنهان شده است.

وی ادامه داد: شورای شهر همدان برنامه 74 محله با 74 فرهنگسرا، سالن ورزشی و پایگاه مقاومت در کنار هر مسجد را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به اینکه برای شروع کار احداث فرهنگسراها کار بسیجی‌وار باید انجام داد، تصریح کرد: با همکاری شورایاران و شهرداری همدان در حال حاضر تعداد 20 فرهنگسرا در دست اقدام برای ساخت است.

وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های بزرگ احداث فرهنگسرا در منطقه کشتارگاه سابق همدان است که در زمینی به مساحت 4 هزار و 850 متر تهیه شده و در آن فرهنگسرا، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود.

خجسته خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان در طول ایام سال فعالیت‌های گسترده فرهنگی را در سطح شهر و خصوصاً مناطق توانمندسازی در راستای ارتقای فرهنگی این مناطق و با همکاری خود مردم انجام داده است.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بیش از 95 درصد از فرهنگسراهای در دست اقدام خود را به مناطق پایین شهر اختصاص داده و فقط پنج درصد را به بالای شهر اختصاص می‌دهد و این در راستای ارتقای فرهنگی مناطق حاشیه شهر است.

عضو شورای شهر همدان گفت: برای شورایاران کلاس‌های آموزشی مختلفی برگزار شده و آنها از شورایاری‌های شهر تهران بازدید کردند و با نحوه کار و تجربیات آنان از نزدیک آشنا شدند.

وی یادآور شد: فرهنگسرای مهر منطقه دیزج در زمینی با 230 متر مربع احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/89019/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول