اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و علمی در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و علمی در این شهرستان خبر داد.

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و علمی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مراسم پایانی سومین همایش روز جم در تالار شهید خاتمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم برگزار شد.

فرماندار جم در این مراسم اظهار کرد: شهرستان جم دارای نقش مهمی در اقتصاد و صنعت بوده و توجه به زیرساخت‌های مختلف در شهرستان امری لازم است.

عبدالرسول زارع افزود: در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی برای رشد و توسعه این شهرستان انجام گرفته و این امر موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری در برنامه‌های فرهنگی جم تاکید کرد و یادآور شد: مسائل فرهنگی از جمله برنامه‌های اصلی است که در جم باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

فرماندار جم این شهرستان را شهری با فرهنگ و پیشینه علمی و فرهنگی قوی دانست و گفت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در جم از برنامه‌های مسئولان این شهرستان است.

زارع خاطر نشان کرد: گسترش مراکز علمی و آموزشی و تقویت زیرساخت‌های علمی و دانشگاهی در دستور کار مسئولان قرار دارد و باید اقدامات لازم را در این مسیر انجام دهیم.

استاد دانشگاه تربیت مدرس نیز بر لزوم تحصیل جوانان جمی در دانشگاه‌های بزرگ کشور در تهران تاکید کرد و گفت: نباید خود را محصور در دانشگاه‌های شهرستان جم کنید زیرا پیشرفت آینده شما مرهون تحصیل در دانشگاه‌های بزرگ کشور است.

حسن دانایی‌فرد افزود: افزایش سطح کیفیت تحصیل در دانشگاه‌ها امری لازم است و مسئولان باید توجه خاصی به این مهم داشته باشند.

در این مراسم، برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت روز جم برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول