اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

کیفیت ساخت واحدهای مسکن مهر قابل قبول است

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به ساخت و ساز مسکن مهر در استان گفت: کیفیت ساخت واحدهای مسکن مهر قابل قبول است.

کیفیت ساخت واحدهای مسکن مهر قابل قبول است

محسن محرمی ‏یگانه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کیفیت ساخت مسکن مهر در استان زنجان با حساسیت دنبال می‏شود.

وی به اهمیت ساخت و ساز کیفی مسکن مهر اشاره کرد و افزود: کیفیت ساخت و ساز در بخش‏های مختلف مسکن مهر قابل قبول برآورد شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان کیفیت اجرای مسکن مهر در استان زنجان را مناسب توصیف کرد و یادآور شد: امور اجرایی مسکن مهر به خوبی مدیریت شده است.

* وضعیت ساخت اسکلت ساختمان‏ها در مسکن مهر قابل قبول است

وی کیفیت ساخت اسکلت ساختمان در مسکن مهر را استاندارد عنوان کرد و گفت: وضعیت ساخت اسکلت ساختمان‏ها در مسکن مهر قابل قبول است.

محرمی ‏یگانه اجرای مناسب اسکلت ساختمان را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: اسکلت ساختمان تاثیر بسیاری در عمر مفید و استحکام بنا دارد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای سقف واحدها اشاره کرد و گفت: اجرای سقف واحدها با دقت خوبی اجرا شده است.

وی مسکن مهر را پروژه‏ای ملی در کشور عنوان کرد و ادامه داد: اجرای جزئیات اجرایی ساختمان‏ها در مسکن مهر استاندارد انجام شده است.

* ساختمان‏های احداثی دارای ایراداتی در زمان بهره‏برداری خواهند بود

محرمی ‏یگانه در پاسخ به ایرادات احتمالی بعد از بهره‏برداری واحدها، خاطرنشان کرد: قطعاً همه محصولات و تولیدات از جمله ساختمان‏های احداثی دارای ایراداتی در زمان بهره‏برداری خواهند بود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نحوه نظارت بر پروژه‏های مسکن مهر در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت بر مسکن مهر به صورت نظارت مقیم صورت گرفته است.

وی با اشاره به نظارت مسکن مهر توسط مهندسین مشاور ذیصلاح، خاطرنشان کرد: نظارت مقیم در پروژه‏های مسکن مهر توسط مهندسین مشاورین انجام می‏شود.

*نظارت عالیه مسکن مهر توسط مدیریت مسکن و ساختمان است

محرمی ‏یگانه در پاسخ به دستگاه مسئول نظارت عالیه در پروژه‌های مسکن مهر، یادآور شد: نظارت عالیه پروژه مسکن مهر توسط مدیریت مسکن و ساختمان صورت می‏گیرد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان سازوکارهای نظارتی در مسکن مهر را اصولی توصیف کرد و اظهار داشت: ساز و کارهای نظارتی در مسکن مهر مناسب است.

وی استان زنجان را از موفق‏ترین استان‏ها در اجرای پروژه مسکن مهر عنوان کرد و گفت: اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول