اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی دهگلان:

انفاق برای ساخت مدرسه از بهترین انفاق‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان انفاق برای ساخت مدرسه را از بهترین انفاق‌ها دانست و گفت: کمک خیرین به مدرسه‌سازی در واقع کمک به انسان‌سازی است.

انفاق برای ساخت مدرسه از بهترین انفاق‌ها است

حجت‌الاسلام مهدی آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان ضمن تجلیل از عمل خیر و پسندیده خیرین و مشارکت آنها در ساخت و احداث مدارس اظهار کرد: فضیلت و برکت عمل خیرین هم در این دنیا نمود دارد و هم در آخرت نقشی به‌سزا در سعادت این انسان‌های شریف ایفا می‌کند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم انجام اعمال خیر در جامعه اسلامی از مدرسه‌سازی به عنوان جهادی مقدس نام برد و گفت : خدماتی که آموزش و پرورش در رشد و بالندگی جامعه ارائه می‌دهد مسئله مهمی است لذا کمک به این نهاد وظیفه همه کسانی است که به‌دنبال انجام امور خیر هستند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان افزود: انفاق برای ساخت مدرسه جزو بهترین انفاق هاست، به خاطر اینکه مدرسه مهد علم و دانش است و انسان را از تاریکی و جهل به وادی نور، علم و دانایی می‌رساند.

وی گفت: مدرسه انسان و جامعه را می‌سازد و خیرینی که مدرسه می‌سازند به انسان سازی و جامعه‌سازی کمک می‌کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان اقدامات خیرین مدرسه‌ساز را جزو کارهایی دانست که رنگ و بوی خدایی داشته و ابدی و ماندگار خواهد بود.

آزادی در پایان تصریح کرد: به‌حمدالله خیرین مدرسه‌ساز در دهگلان  آماده هرگونه ایثار و فعالیت هستند و وظیفه مسئولان هم این است که زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند تا اقدامات آنها نتیجه مطلوب‌تری به‌دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/79013/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول