اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری خراسان‌رضوی تأکید کرد

ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری خراسان‌رضوی گفت: رعایت ضوابط و مقررات فنی در صدور مجوز و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوی رشد بی‌رویه شهرها را می‌گیرد.

ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدمجتبی علوی مقدم ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور در تالار شهید عابد این شهر، اظهار داشت: شهرداری‌‌ها باید در خریدها و هزینه‌های خود حمایت از تولیدات داخلی و توجه به کارگران را مدنظر قرار دهند.

وی خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و جلوگیری از آغاز پروژه‌های جدید بدون منبع مالی توسط شهرداری‌ها در سال جدید شد.

به گفته علوی مقدم، توجه به توسعه فضای سبز و اهتمام به محیط زیست و ارائه خدمات یکسان در همه محلات مبنی بر نظریه عدالت خارج از دسته‌بندی‌‌ها و گروه‌ها، باید در دستور کار شهرداری‌‌ها باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری موظف به پاسخ‌گویی صحیح، شفاف و قانون‌مند به مراجعان و تکریم و منزلت مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان مسئولان است.

مدیرکل امور شهری و شورای اسلامی استانداری خراسان‌رضوی توجه به معماری اسلامی و ایرانی به‌عنوان حلقه مفقوده شهری را توسط شهرداری‌ها خواستار شده و با انتقاد از نمادهای غربی و بدون هویت، تصریح کرد: شرایط باید به سمتی سوق پیدا کند که معماری شهری، بر اساس هویت ایرانی و اسلامی گسترش یابد.

مدیرکل امور شهری و شورای اسلامی استانداری خراسان‌رضوی همچنین در پاسخ به انتقاد‌های رئیس شورای اسلامی خراسان‌رضوی در رابطه با نحوه تخصیص بودجه‌ها، گفت: معمولا وضعیت مالی کلان‌شهرها خوب است و ما از مشهد می‌زنیم تا به شهرستان‌ها بیشتر برسد.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول