اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان کنگان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان، نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان کنگان برپا شد.

برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان در مراسمی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان و خانواده‌ها، آمیزه‌ای از هنرنمایی و خلاقیت دانش‌آموزان کنگان در نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و غذای محلی به نمایش درآمد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کنگان در این آیین اظهار داشت: تقویت خلاقیت دانش‌آموزان امری لازم است و موجبات رشد و تقویت جامعه می‌شود. دانش‌آموزان در واقع آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید در راستای تقویت تعلیم و تربیت اهتمام ورزیم.

محمد بحرانی در ارتباط با اهمیت این نمایشگاه اضافه کرد: نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان شامل ماکت‌های مختلف ساختمان است که با هنرنمایی و خلاقیت خاص دانش‌آموزان نمایی از هنر معماری و بافت قدیم و جدید شهر کنگان طراحی شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه انواع ماکت‌های مختلف ساختمان، فضای سبز، پارک، باغ میوه و مجسمه‌های تزئینی دریایی به معرض دید عموم گذاشته شد.

بحرانی ابراز داشت: همچنین در این نمایشگاه، انواع غذاهای محلی شهرهای مختلف ایران نیز که نوعی از فرهنگ بومی هر منطقه را تداعی می‌کرد و به صورت زیبایی و با هنرمندی دانش‌آموزان تهیه شده بود به معرض علاقمندان گذاشته شده بود.

وی یادآور شد: باید نسبت به برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها اهتمام ورزیم و روحیه خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان بارور کنیم. در دولت نهم و دهم شاهد افزایش پژوهش و تحقیق در مدارس هستیم و در کنگان نیز اقدامات زیادی انجام گرفته است.

در این مراسم و پس از بازدید علاقمندان به 20 نفر از دانش‌آموزان برگزار کننده نمایشگاه و مربیان آنها لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول