اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین خبر داد

نخستین جشنواره عکس موبایل با موضوع راهیان‌نور در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین از برپایی نخستین جشنواره استانی عکس موبایل با موضوع راهیان نور خبر داد.

نخستین جشنواره عکس موبایل با موضوع راهیان‌نور در قزوین

محرمعلی والدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در سطح کشور با موضوع راهیان نور توسط کانون بسیج هنرمندان این ناحیه برپا می‌شود.

والدی با اشاره به برپایی این جشنواره در قزوین گفت‌: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ دفاع مقدس است و به طور قطعی سفرهای راهیان‌نور که یکی از تأکیدات اصلی مقام معظم رهبری است، موجب می‌شود که این مناطق را به بهترین شکل ممکن به جوان‌ها و افرادی که تا به امروز موفق نشده‌اند به این مناطق اعزام شوند، به‌شناسانیم.

وی افزود‌: در زندگی امروز ما، تلفن‌های همراه نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می‌کنند و باید برای استفاده از این وسیله مهم و حیاتی فرهنگ‌سازی مناسبی را داشته باشیم، زیرا این وسیله ساده به نوعی می‌تواند یکی از ساده‌ترین ابزار برای ارتباط‌دهی و شکل‌گیری پیام‌ها باشد‌.

این مسئول با بیان اینکه دشمن از هر ابزاری در جنگ نرم فرهنگی علیه جوانان کشورمان استفاده می‌کند، عنوان کرد: عدم فرهنگ‌سازی مناسب در استفاده از تلفن‌های همراه می‌تواند ضررهای ناشی از این وسیله ساده را کاهش دهد و جا دارد که مسئولان با نگاهی عمیق‌تر به این مسئله نگاه کنند‌.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین با اظهار امیدواری از اینکه جشنواره عکس‌ با موبایل بتواند گوشه‌ای از غفلت برخی مسئولان فرهنگی کشور را در جهت استفاده مناسب از این وسیله ساده درست کند، عنوان کرد: به طور قطعی می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب و برپایی جشنواره‌های مختلف این وسیله مناسب را در جهت سوق دادن به کارهای ارزشمند فرهنگی استفاده کرد.

وی گسترش آموزش‌های شهروندی‌، به ویژه آموزش‌های اخلاقی و اجتماعی با استفاده از ابزار فرهنگی مناسب‌، معرفی قابلیت‌های جدید در حوزه تلفن همراه ، شناسایی قابلیت‌ و ظرفیت‌های تلفن همراه به عنوان رسانه‌ای فراگیر و مؤثر، ایجاد بسترهای مناسب برای گسترش این رسانه و ایجاد زمینه‌های بروز خلاقیت‌های فردی و هنری افراد جامعه به ویژه جوانان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

والدی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تصاویر لحظه‌های حماسی خود را از سفر راهیان‌نور به بهترین شکل ممکن بگیرند و به نوعی با نشان دادن عظمت سفرهای راهیان‌نور، آن را به وبلاگ کانون بسیج هنرمندان این ناحیه به آدرس

www.art-emamsajad.blogfa.com ارسال کرده و با قوانین و همچنین نحوه گرفتن عکس آشنا شوند‌.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین بیان ‌کرد: عکاسان می‌توانند عکس‌های خبری خود را با موبایل تا 31 فروردین ماه سال آینده به آدرس emamsajad@chmail.ir یا تیم‌های مستقر در محل اسکان کاروان‌های راهیان‌نور قزوین ارسال کنند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول