اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه صاحب‌الامر (عج):

‌اهمیت راهیان‌نور روز ‌به ‌روز نمایان‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: اهمیت اردوهای راهیان نور و گنجینه‌های نهفته دفاع مقدس روز به روز بیشتر از گذشته نمایان می‌شود.

‌اهمیت راهیان‌نور روز ‌به ‌روز نمایان‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی امروز در نشستی با اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: این اردو‌ها به منظور انتقال فرهنگ ایثار و ایستادگی در مقابل زر و زور به نسل‌های جدید برگزار می‌شوند و امروز جامعه در مرحله یافتن و ثبت این گنجینه‌ها در تاریخ ارزش‌های انقلاب است.

طاهرخانی افزود: در سال گذشته علاقه‌مندانی به‌ویژه از نسل جوان در اردوهای راهیان نور حضور یافتند و امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امکان حضور زائران در طول سال و نیز در تعطیلات پایانی سال در زیارتگاه‌ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: استقبال مردم از اردوهای یاد شده بیش از آمار اعزام‌ها بوده است که به علت نبود توان و امکانات کافی برای برگزاری اردو‌ها، امکان حضور، اسکان و ساماندهی تمام علاقه‌مندان وجود ندارد.

این مسئول عنوان کرد: مرور تاریخ نشان می‌دهد جنگ تحمیلی تنها دوره‌ای است که فشارهای متعدد موجب از دست رفتن هیچ بخشی از خاک کشور نشده است.

طاهرخانی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس ویژگی‌هایی داشتند که باور آن‌ها شاید برای نسل امروز مشکل باشد، خاطر نشان کرد: بیان این ویژگی‌ها در کنار خاطرات و تأثیرات حضور در مناطق عملیاتی بر زائران وظیفه سنگینی است که امروز بر‌عهده اصحاب رسانه قرار دارد.

انتهای پیام/77011/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول