اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کنیم/ سال خوبی پیش روست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در شرایط کنونی به مردم ایران ناامیدی داد بلکه باید مردم را به آینده انقلاب و نظام امیدوار کرد و قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کنیم/ سال خوبی پیش روست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدسعید انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: با وجود اینکه بسیاری معتقدند سال 92 مشخص نیست بر چه اساس و منوالی پیش رود اما من معتقدم سالی همراه با امید و موفقیت برای ملت ایران است.

وی افزود: نباید در شرایط کنونی به مردم ایران ناامیدی داد بلکه باید مردم را به آینده انقلاب و نظام امیدوار کرد و قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

انصاری با اشاره به مسئله انتخابات خاطرنشان کرد: هر شخصی در این کشور رئیس جمهور شود اوضاع را بهتر خواهد کرد و آینده روشن و امیدوار کننده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم خوزستان از نظر اعتبارات وضعیت خوبی یابد البته معتقدم که می‌توان با همدلی در این باره توسعه و پیشرفت را برای ایران اسلامی و خوزستان ایجاد کنیم.

انصاری تاکید کرد: باید به خدمات و اقداماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ایجاد و فراهم کرده است اعتراف کرد و باید تلاش کنیم تا قدری خوبی‌ها و اقدامات نظام را مردم بدانند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در استان خوزستان فعالیت زیادی برای عمرانی و آبادانی انجام شده است ولی آبادان و خرمشهر نیازمند اقدامات بیشتری برای توسعه یافتگی بوده و باید در این حوزه فعالیت بیشتری شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول